Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Der fikk jeg min billett til forhåndssalget, greit å ta med fruen selv om hun ikke har billett?

Tidligere år har det ikke vært noe problem å komme inn uten invitasjon. Det er bare å skrive ut en lapp med hva som helst på, for de ser ikke på den uansett.

Men, som det ble nevnt er det jo like greit å bare melde seg inn.

Snakkes på presale.

Skrevet
Men du skal jobbe? :(

Vurderer å snike meg unna, men er ikke helt sikker på om jeg bør. Første dagen var i går.. Men jeg har så lyst!

Skrevet
Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort!

Du skulle skamme deg. Var du ihvertfall innom Blue in Green på Soho?

Skrevet
Da var jeg kommet hjem fra nyttårsfeiring i New York uten en eneste rådenim bukse. Hva har jeg gjort!

Skal selv til NY i vinterferien, hvor lønner det seg å blåse tusenlappene? :hmm:

Skrevet (endret)

Du skulle skamme deg. Var du ihvertfall innom Blue in Green på Soho?

Nei!! :cry:

Shoppingen fant sted på macys, bloomingdales, Abercrombie & Fitch og andre randomiserte butikker langs fashion avenue og fifth avenue. I tillegg til at a vi reiste til et outlet med 260 motebutikker. Men om man skal til new york og har som mål å shoppe, da må en droppe alle kulturmerkene og kun gå for handlingen. For det tar tid!

Det blir bilder i bildetråden av mine innkjøp, men det meste er forbeholdt piqueer, cardigans og skjorter

Endret av FVL
Skrevet

Tror faktisk ikke det blir pre-sale på meg allikevel...sitter med lekser til langt oppover ørene, og det tar jo 1 1/2 time i bil fra Gjøvik og inn i Oslo, enda lenger med tog :cry:

Skrevet
Men du skal jobbe? :(

Vurderer å snike meg unna, men er ikke helt sikker på om jeg bør. Første dagen var i går.. Men jeg har så lyst!

Do iiiiiiiiiit

Skrevet

Ja pinup, thrice bringer forfriskninger som kan få deg til å fly! :) Jeg vil også på S&S pre-sale! Ingenting i sommer vel? Blir vel pre-sale på sommersalget også!? *hint*

Skrevet

Altså, hvis dette blir en trivelig affære skal man ikke se bort ifra at det kan arrangeres noe lignende i sommer også :) Hadde vært hyggelig å møte resten av dere også. Har du fylt 18 til da, AnewZ?

Skrevet

Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? :p

Skrevet
Ja til sommertreff! Det blir jo også litt lettere når det planlegges litt i forkant, så folk kan holde av datoen. Vi har seilbåt med plass til sikkert 25-30, så høres hvitvin og reker på fjorden bra ut? :p

Er med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...