Gå til innhold

Mote- og velværecafé.

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fjellet har vi det faktisk så varmt at tøfler ikke er nødvendig. Mye verre i annenetasje her, hvor jeg ikke har varmekabler:s

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På fjellet har vi det faktisk så varmt at tøfler ikke er nødvendig. Mye verre i annenetasje her, hvor jeg ikke har varmekabler:s

Jeg er frysepin, så her er det UGGs uansett, selv om det er varmekabler i alle gulv her.

Skrevet (endret)

Heh, jeg fryser lett selv, så jeg har alltid et par tøfler stående på toppen av trappen. Men nå går jeg og legger meg :p God kveld osv..

Endret av fkm
Skrevet

Selv har jeg også vurdert å kjøpe UGGs som tøfler.

Så, hvis ingen har noen andre tips så tror jeg nesten at jeg gjør det.

Er så kjedelig å være kald på føttene.

og nei, jeg skal ikke bruke dem ute.

Skrevet

Oh, gleder meg!

Pakken fra Ralph Lauren er sendt, skal være hos JetCarrier innen 6., og 7. sendes den med fly. Forhåpentligvis er den på postkontoret om én uke, ferdig fortoller.

Skrevet

JetCarrier har "postbokser" i USA. Ergo, man kan bestille ting fra polo.com f.eks som ikke sender til Norge via Jetcarrier og få de til og sende det videre til deg. Et mellomledd på en måte. Garantert noen som kan svare bedre.

Skrevet
JetCarrier har "postbokser" i USA. Ergo, man kan bestille ting fra polo.com f.eks som ikke sender til Norge via Jetcarrier og få de til og sende det videre til deg. Et mellomledd på en måte. Garantert noen som kan svare bedre.

Ah, jeg skjønner. : )

Skrevet (endret)
Jeg er med uansett, bare vi ikke må krysse akerselva og over til helvete.

Høhø :p Er det ikke et utrykk som sier "Like barn, leker på vest"?

Haha, de sier så. Eller "Rike barn leker å vest"

Endret av Charles Bass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...