Gå til innhold

Test: Razer Taipan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert fin denne, men etter og ha brukt Mamba 2012 i et år nå ser jeg virkelig ingen grunn til å gå tilbake til en mus som ikke er trådløs.

 

Så lenge trådløs teknologien har kommet såpass langt som den har og at det 0 forskjell med og uten tråd når det kommer til responstid osv, så er det egentlig bare greit å få unna irritasjons momentet, samt den delen som er mest sannsynlig og ta kvelden først..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sikkert fin denne, men etter og ha brukt Mamba 2012 i et år nå ser jeg virkelig ingen grunn til å gå tilbake til en mus som ikke er trådløs.

 

Så lenge trådløs teknologien har kommet såpass langt som den har og at det 0 forskjell med og uten tråd når det kommer til responstid osv, så er det egentlig bare greit å få unna irritasjons momentet, samt den delen som er mest sannsynlig og ta kvelden først..

 

Det jeg ikke liker med de trådløse mus jeg har testet er vekten. Jeg liker mus så lette som mulig, Og da er det no-go med "tungt" batteri i. skrur gjerne opp mus og fjerner vektloddene, eller spiller med tomt tray på dem som gir mulighet til å justere vekt selv med sånne uttakbare lodd.

 

Det og hele "faen, brb, tom for batteri" tingen.

Lenke til kommentar

Hm, den er dyr i forhold til konkurrentene, tror jeg artikkelen mener.

 

Hvem i alle dager trenger så høy DPI? Gi meg heller stabilitet og skikkelig tracking i form av G-serien til Logitech. Mye rimligere og ikke minst samme kvalitet for pengene.

 

I tillegg får du også en upåklagelig kundesupport, noe razer ikke kan skryte av etter min erfaring.

Lenke til kommentar

Sikkert fin denne, men etter og ha brukt Mamba 2012 i et år nå ser jeg virkelig ingen grunn til å gå tilbake til en mus som ikke er trådløs.Så lenge trådløs teknologien har kommet såpass langt som den har og at det 0 forskjell med og uten tråd når det kommer til responstid osv, så er det egentlig bare greit å få unna irritasjons momentet, samt den delen som er mest sannsynlig og ta kvelden først..

 

Synes selv det var merkbar forskjell mellom tråd og ikke tråd på mambaen. Så jeg kjører med.

 

Uansett, den nye razer musen minner en del om diamondback/copperhead, bare litt oppgradert. Noe som ikke er negativt i det hele tatt. Så lenge kvaliteten på knappene er noe bedre. Gikk igjennom 4-5 stk pga at knappene startet å ruske etter en stund(ikke noe sinnagamer heller, så kan ikke ha vært det).

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...
Så lenge trådløs teknologien har kommet såpass langt som den har og at det 0 forskjell med og uten tråd når det kommer til responstid osv, så er det egentlig bare greit å få unna irritasjons momentet, samt den delen som er mest sannsynlig og ta kvelden først..
Batteriet?

 

Jeg har en Razer Mamba, og med fullt batteri holder den langt over 12 timer. RAT 9 har også en svært god løsning med to batterier som du bytter på når du går tom. Hvis du velger riktig trådløs mus, så er ikke batteriet et problem.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...