TheConvict Skrevet 20. september 2012 Skrevet 20. september 2012 Da har jeg tenkt å kjøp Skytop II til vinteren. Har flere spørsmål: 1. Er disse trange eller store til å være i en størrelse? F.eks store til å være i størrelse 43.. 2. Tenker å kjøpe hvit farge, lønner det seg med hvit, eller blir det bare skittent? 3. Hvilken side, billig & bra?
JiGGe Skrevet 23. september 2012 Skrevet 23. september 2012 Jeg har Supra skytop i 41 (litt små) Også har jeg Supra Amigo i 42 (litt store) Bruker vanligvis 42. Hvis du traver hjem fra nach en sen vinterkveld i desember så vil de trolig bli møkkete. Jeg kjøpte mine i Danmark. Det var mye billigere enn i Norge. Eller så er det jo noen norske nettbutikker som har dem også. Husk at merverdiavgift (25%) kommer i tillegg når du kjøper fra utlandet. Og frakt er som regel dyrt. Lykke til! 1
TheConvict Skrevet 29. september 2012 Forfatter Skrevet 29. september 2012 Jeg har Supra skytop i 41 (litt små) Også har jeg Supra Amigo i 42 (litt store) Bruker vanligvis 42. Hvis du traver hjem fra nach en sen vinterkveld i desember så vil de trolig bli møkkete. Jeg kjøpte mine i Danmark. Det var mye billigere enn i Norge. Eller så er det jo noen norske nettbutikker som har dem også. Husk at merverdiavgift (25%) kommer i tillegg når du kjøper fra utlandet. Og frakt er som regel dyrt. Lykke til! Takker for svar! Men er det fast mva for Supra på 25% hvis jeg bestiller fra USA?
joxan Skrevet 29. september 2012 Skrevet 29. september 2012 (endret) Kjøpt to forskjellige supras fra caliroots.se. Størrelsen passet perfekt, jeg bruker 43-44 og tok bare å safa med 35,5 Endret 29. september 2012 av joxan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå