Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp! Hvordan tilbakestille passord på Hotmail


Anbefalte innlegg

Hei folket, jeg sitter og er veldig frustrert over at jeg ikke klarer å huske passordet til hotmail accounten min. Jeg lagde den for fire år siden og koblet den opp mot xbox live accounten min (windows live id). Men nå klarer jeg ikke bytte live id-en fordi jeg ikke husker passordet eller min "favorittperson gjennom tidene". Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på hotmail.com og trykk på "Can't access your account?", og så velg "I forgot my password". Så får du valget om å få sendt nytt passord til backup-mailen du oppga ved registrering, eller om du vil svare på det spørsmålet du satt opp ved registrering (som f.eks. navnet på første kjæledyr eller noe sånt). Bare prøv deg litt fram, så finner du nok ut av det :)

Lenke til kommentar

Er du sikker på at det er nødvendig? Tror det går an å tilbakestille passordet på en av de måtene jeg nevnte. Men ja, jeg kjenner til det du snakker om. Mammas konto ble en gang sperret fordi den hadde blitt brukt til å sende ut spam, og hun måtte gjennom mange spørsmål om siste meldinger og kontaktliste og slikt.

 

Er mest for å fikse ea-live greiene før fifa 13 kommer ut, så trenger den til det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...