Gå til innhold

Sniktitt: Carrier Command: Gaea Mission (PC, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag.

 

 

Lenke til kommentar

Ikke at det er nøye men "polygoner" er en type "vektorgrafikk". Der hangarskipet i CC er bygget opp av 12-15 polygoner er det i CC:GM bygget opp av kanskje 5-10 mill. Uansett er begge verdener og spill bygget opp av mangekanter der hjørnene er definert som punkter i 3D. Alle forgjengerens polygoner tilsvarer det man kanskje ville brukt på å lage en litt detaljert pistol i dag.

 

Aisann. Takk for "heads-uppen". Litt lei blemme det der. :) Skal være den første til å innrømme at det rent grafikktekniske aldri har vært min sterkeste side når det kommer til spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...