Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp. Forelsket i sjefen


Anbefalte innlegg

Hei, Det begynte med litt uskyldig flørting på FB og nå har det tatt helt av.... Jeg har vært betatt av han fra det øyeblikk jeg så han... Jeg er gift og har barn, det er han oxo-- Og jeg vil bare ha mer - jeg vil ha han.. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han.. Vi er såååååå forelsket i hverandre... Jeg elsker IKKE min mann, han er ikke glad i kona si. Dette er så vanskelig.. Er det noen der ute som har vært i lignende situasjon

selv... Trenger gode råd:-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Det begynte med litt uskyldig flørting på FB og nå har det tatt helt av.... Jeg har vært betatt av han fra det øyeblikk jeg så han... Jeg er gift og har barn, det er han oxo-- Og jeg vil bare ha mer - jeg vil ha han.. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han.. Vi er såååååå forelsket i hverandre... Jeg elsker IKKE min mann, han er ikke glad i kona si. Dette er så vanskelig.. Er det noen der ute som har vært i lignende situasjon

selv... Trenger gode råd:-)

Min erfaring er at jo mer man ofrer for et slik forhold destod bitrere blir det når det tar slutt.

 

Så mitt råd til deg er at du bør være 1000% sikker på at du gjør det rette, hvis du velger å ta tingene til neste nivå.

 

SÅ kommer moralprekenen: Du har alt, en etablert familie, hva får deg til å i det heletatt sette det i fare?? jeg ville drept for å være der du er, etablert med folk som elsker meg, ikke kast bort alt du har jobbet hardt for å få bare fordi dine sexuelle drifter trekker deg mot en annen, (og kjærlighet er ikke mer enn sexuelle instinkter), og det er heller ikke uvanlig at man blir forelsket i andre mens man er i et langvarig seriøst forhold men de er ofte raskt over!

 

-frank

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Personangrep slettet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, Det begynte med litt uskyldig flørting på FB og nå har det tatt helt av.... Jeg har vært betatt av han fra det øyeblikk jeg så han... Jeg er gift og har barn, det er han oxo-- Og jeg vil bare ha mer - jeg vil ha han.. Jeg kan ikke se for meg et liv uten han.. Vi er såååååå forelsket i hverandre... Jeg elsker IKKE min mann, han er ikke glad i kona si. Dette er så vanskelig.. Er det noen der ute som har vært i lignende situasjon

selv... Trenger gode råd:-)

Min erfaring er at jo mer man ofrer for et slik forhold destod bitrere blir det når det tar slutt.

 

Så mitt råd til deg er at du bør være 1000% sikker på at du gjør det rette, hvis du velger å ta tingene til neste nivå.

 

SÅ kommer moralprekenen: Du har alt, en etablert familie, hva får deg til å i det heletatt sette det i fare?? jeg ville drept for å være der du er, etablert med folk som elsker meg, ikke kast bort alt du har jobbet hardt for å få bare fordi dine sexuelle drifter trekker deg mot en annen, (og kjærlighet er ikke mer enn sexuelle instinkter), og det er heller ikke uvanlig at man blir forelsket i andre mens man er i et langvarig seriøst forhold men de er ofte raskt over!

 

-frank

Hei Frank, vi er begge 10000% på at vi tilhører sammen, men vi tenker mye på de der hjemme,. de kommer til å bli skuffet.. Ikke lett dette... Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg... Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Bare husk at uansett hvor intense følelsene dine er nå, så vil de dale etterhvert. Hvis du er heldig vil de gå over i en annen type kjærlighet som er mer langvarig, men ofte vil man bli stående igjen etterpå og lure på hva det egentlig var man så i personen det er snakk om. Så jeg foreslår at du prøver å se på livet ditt uavhengig av denne forelskelsen, og vurderer om du egentlig vil fortsette i det forholdet du er i nå. Min noe begrensede erfaring er at noen ganger kan man forelske seg i andre simpelthen fordi man egentlig, dypt inne, vil ut av det forholdet man er i, men ikke klarer å konfrontere verken seg selv eller andre med det uten videre.

 

Mitt forslag: Gi det litt tid, la den verste forelskelsen blåse over, og se hvordan det føles når ting er roligere og mer kontrollerte. I mellomtiden kan du prøve å lære deg å nyte det å være forelsket i seg selv, uavhengig av om du er sammen med objektet for forelskelsen eller ikke.

 

Forresten, har du hørt om kvinneguidens forum? Jeg tror kanskje du har større sjanse for å finne andre som har vært i lignende situasjoner der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg.. Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Jeg er vel farget av egne erfaringer...

 

Ethvert menneske som er villige til å såre sine egne barn og familie burde vært sett på som nazistene så på jødene...

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Lenke til kommentar

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg.. Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Skal man leve med en person som man ikke elsker????? Hallo! Tenk litt før dere skriver! Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
  • Liker 1
Lenke til kommentar

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg.. Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Skal man leve med en person som man ikke elsker????? Hallo! Tenk litt før dere skriver!

Selvfølgelig... Du valgte selv å få barn med ham. Om dere ikke er uvenner er det ingen grunn til å la barna deres tro at dere er det? Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg.. Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Jeg er vel farget av egne erfaringer...

 

Ethvert menneske som er villige til å såre sine egne barn og familie burde vært sett på som nazistene så på jødene...

 

Jeg er helt enig i at å skuffe sine egne barn er forkastelig, det er ikke hva jeg sier, menn å kalle en kvinne for h***, hva er du da?

 

 

H***!

 

Helt enig den barna biten, men ta å skam deg.. Menn som kaller kvinner for slike ting er ikke annet enn syke.

Skal man leve med en person som man ikke elsker????? Hallo! Tenk litt før dere skriver!

 

Har heller ikke sagt det, men jeg blir bare irritert og forbannet når en man kaller en annen kvinne for en h***, forstår du?

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...