Gå til innhold

Musikk: Nachoswolf's verk [orchestralecro]


Anbefalte innlegg

Heisann, de siste månedene har jeg litt av og på eksprimentert med FL Studio som sikkert mange av dere kjenner fra før. Jeg er langt fra profesjonell, vil vel kalle meg en mellomting mellom nybegynner og amatør, det stadiet hvor man klarer å lage musikk, men hvor bra det blir kan diskuteres.

 

Den dag idag (9.11 faktisk) har jeg to sanger på Youtube, jeg har laget mye mer, men det er de to jeg faktisk er fornøyd med. Om du hadde titta i musikk-mappa på pcen min ville du sett omlag femti '*.flp' filer som er alt fra 5s-10m lange prosjektfiler, så jeg har litt erfaring ihvertfall.

 

Om jeg skulle klype på meg en sjanger ville jeg nok sagt "orchestralecro" som naturligvis er orkester-musikk blandet med techno/elektro-musikk.

 

Original-komposisjoner:

 

Remixer:

 

 

Håper virkelig at noen av dere vil ta dere ti minutter til å se gjennom mine verk som ligger på min Youtube-kanal. Jeg setter stor pris på kommentarer og abonnenter. Om du skulle ha noen tilbakemeldinger eller spørsmål er det bare å skrive i vei, måtte det være inne på Youtube eller her på Diskusjon.no

 

 

 

EDIT: la på en liste over stykkene mine, oppdateres med tiden.

Endret av Nachoswolf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet hvordan det er å være i din situasjon.

Å ha nesten ikke noe publikum, men prøve å jobbe seg oppover, kan være vanskelig i begynnelsen.

 

Så jeg tok meg friheten til å sjekke ut videoene dine. "The Sword" høres langt fra 'noob' ut.

Så du har noe bra på gang.

 

Det jeg ville gjort hvis jeg var deg hadde vært å lage en ny youtube bruker med et artistnavn og bare musikk videoene dine. Så du hadde en annen video ute, med noe cola båt greier. Det er ikke positivt, hvis du vil ha subscribers pga musikken du lager burde det være det eneste du legger ut og fokuserer på.

 

Peace

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, hadde ikke forventa noe svar, og hvertfall ikke to, takk for det!

"Artistnavnet" mitt er vel Nachoswolf, så jeg beholder heller kanalen og sletter båt-videoen. Det var egentlig bare noe jeg skulle vise noen kamerater, så er ikke så farlig med den.

 

Det er en lettelse å se at noen har vært i samme båt i forhold til publikum, men har erfaring fra tidligere Youtube-prosjekter at pluttselig flyr det i været. Og i det visningene stiger stiger også motivasjonen, så kan godt tenkes at jeg pumper ut 2-3 sanger i uka etter ting faller litt på plass, for jeg har som nevnt over et god håndfull med prosjekter som bare må slipes litt så er de klare for utgivelse. Igjen takk for oppmerksomheten, stay tuned!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Wow, hadde ikke forventa noe svar, og hvertfall ikke to, takk for det!

"Artistnavnet" mitt er vel Nachoswolf, så jeg beholder heller kanalen og sletter båt-videoen. Det var egentlig bare noe jeg skulle vise noen kamerater, så er ikke så farlig med den.

 

Det er en lettelse å se at noen har vært i samme båt i forhold til publikum, men har erfaring fra tidligere Youtube-prosjekter at pluttselig flyr det i været. Og i det visningene stiger stiger også motivasjonen, så kan godt tenkes at jeg pumper ut 2-3 sanger i uka etter ting faller litt på plass, for jeg har som nevnt over et god håndfull med prosjekter som bare må slipes litt så er de klare for utgivelse. Igjen takk for oppmerksomheten, stay tuned!

 

Er du interessert i forslag om hvordan du kan bli fortere synlig på youtube og få mer views (uten bots/cheats osv.). Så bare si ifra. Dette er ordentlig greier som alle kan gjøre men som ikke alle tenker over når de legger ut videoer.

 

Send meg en melding om du er interessert og tar musikken seriøst. Så skal jeg hjelpe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og forresten,

den kunne du også prøvd på, men litt mer som en house/trance remix, det er en bra ting å vite hva man liker å lage, så kanskje du vil prøve deg på litt andre sjangere også, blir sikkert en del vanskeligere, men det er jo bare bra, i og med at du lærer mye av det. Jeg tror det kunne blitt kult med den sangen, og en litt dypere remix. Uansett hva du velger å gjøre, ønsker jeg deg lykke til, og jeg gleder meg til det neste som kommer ut! :)

 

-DahPain

Lenke til kommentar

Tusen takk for tilbakemeldingen, setter stor pris på det! :)

 

Jeg vokste så å si opp med runescape, så å remixe mer ville vært absolutt relevant, kansje jeg kan lage en hel samling med runescape remixer? :p

 

Som du nevnte så ville trance vært en fødte sjanger for den sangen, så om jeg er i draget kan det hende det dukker opp en iløpet av uka faktisk. Har en viss idè om hvordan det kan høres ut, så er vel bare å få det iverksatt før det forsvinner igjen. Stay tuned!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke mye nå lenger, bare litt og av samme grunner som deg. :)

 

Vel, jeg har skaffa meg en skikkelig plugin-pakke (NI Evolve Mutations 2) så har kind of "oppgradert" meg nå. Og det fikk meg til å sitte fem-seks timer i strekk foran skjermen for å lage en remix fra topp til tå. Jeg valgte å remixe en sang fra Naruto som jeg har sansen for:

 

<--- Ta en titt! ;)
Lenke til kommentar

Hører på den nå, høres fett ut, har ikke hørt originalen tho..

 

EDIT: Hørt hele nå, fin sang, men i helheten kunne det vært litt mer trøkk i den andre "droppen", ikke føl deg deppet nå, det var en super sang, men kunne vært enda bedre om du hadde gitt litt mer trøkk i den andre droppen, lykke til videre!

 

-Sander

Endret av DahPain
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...