Gå til innhold

Apple kan bli saksøkt for iPhone 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper apple blir R...v kjørt av både Samsung og Htc. Makan til søpplefirma som apple har vist seg å være.....Greier ikke å ta de andre på kvalitet og teknologi, så da må man stoppe dem i rettsalen. Skulle ikke være mulig.....

Skjønner godt at de setter foten ned mot plagiat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg håper apple blir R...v kjørt av både Samsung og Htc. Makan til søpplefirma som apple har vist seg å være.....Greier ikke å ta de andre på kvalitet og teknologi, så da må man stoppe dem i rettsalen. Skulle ikke være mulig.....

 

Her var det mye følelser.. Men jeg ser ikke helt logikken med at du vil at Samsung og HTC skal synke ned på Apple sitt nivå? Blod for blod, død for død og alt det der? Du drepte søstra mi, nå må jeg drepe din osv ..

Endret av RamGuy
  • Liker 5
Lenke til kommentar

må si meg enig med richard stallmann... frihet er viktig. all denne patenteringen bremser innovasjon og nyutvikling. finner man på noe nytt, så kan man bli saksøkt hvis noen har funnet på et patent som kolliderer med en del av oppfinnelsen... det er et helvette for programvareutviklere og hardware utviklere.. lager man noe nytt, så må man betale massevis til patent troll av forskjellige kaliber eller bli saksøkt... helt bak mål. (jeg definerer ALLE som sitter å ruger på sine patenter og bare bruker de som grunn til å drive utpressing av sine konkurrenter som patenttroll... hvilket betyr de fleste store aktører i IT verden... apple er ett av de største med alle sine vage og kryptiske patenter.)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...