Gå til innhold

Hva driver Obsidian med?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

One little piece of information that was slipped to me -- call it "insider information" if you like, or call it something to take with a grain of salt -- is that whatever this game is, it's likely to be a PC-exclusive title, and something of a "crowd pleaser" for fans of hardcore RPG gaming.

 

http://www.examiner.com/article/what-is-obsidian-entertainment-up-to

 

Tror ikke jeg kan lese mer om dette prosjektet før jeg vet hva det er..... Er jo nesten så jeg begynner å få forhåpninger.

Lenke til kommentar

Jeg har knekt koden! (tror jeg)De refferrerer til Cthulhu og H.P. Lovecrafts verden.Se mitt innlegg på Obsidian forumet http://forums.obsidian.net/topic/59891-4-what-do-the-words-mean/page__st__120

 

Hadde vært interessant om du hadde rett. Tiden vår vise. En ting er hvertfall klinkende klart, jeg gleder meg til Fredag. Får håpe det er en ny IP og ikke en etterfølger at et annet gammelt spill.

Lenke til kommentar

Ohhh, sitter her nå med en Wheel of time bok i hånda, håper det er det Obsidian holder på med! Hmm, på tide å lese ferdig denne da kanskje, har jo 10 bøker igjen etter denne.... hehe

 

Slangen er brukt i Wheel of time serien, det er tegnet til Aes Sedaiene som holder hus i Tar Valon. Alle Aes Sedaiene bærer ringer med dette tegnet.

Lenke til kommentar

9044.jpg

 

TES-Online.jpg

 

Håper det er urelatert, men logoene ligner veldig, og vi vet jo alle hvor glade Bethesda er glad i å saksøke..... Skyrim: New Vegas? Kunne vært interessant, men jeg vil ha et gruppebasert isometrisk rollespill fra Obsidian nå!

 

Icewind Dale 3 er også en mulighet, siden det virker som Project X er Sawyers prosjekt....

 

wisely, @Feargus brought in two plaid shirts today for filming. #beprepared

 

Dette høres ut som Kickstarter..... Hvordan kan de holde utsultede rollespillfans på pinebenken på denne måten?!

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...