Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan får jeg strammere fitte?


treskopus

Anbefalte innlegg

Jeg burde egentlig vite det selv, men det gjør jeg altså ikke. Hvordan kan jeg få strammere vagina (innvendig)? Den er langt fra vid, men fuckm8'en min sier den kunne vært enda litt tightere... Jo trangere jo bedre, liksom.

 

Noen triks? Er det kanskje han som er for liten? Mener å påstå han er helt average.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva syns du da? Tror du at det er hans penis som er mindre enn antatt, eller at du bare blir våtere? Har aldri fått klager på at jeg har blitt for våt, for å si det sånn :confused: og jeg blir søkkvåt selv.

 

Nei, det er ikke noe å si på størrelsen. Den er ikke Rocco akkurat, men helt average. Men det er vel gjerne mulig at de opplever jenten som trangere om det er store dammer der inni, ettersom han da glir mye lettere? Nevner ofte at jeg er våt, og jeg vet det er et faktum liksom. Men personlig har jeg jo lite imot å være litt wet

Lenke til kommentar

Det blir mindre friksjon, men hvis du ikke hadde blitt våt så hadde det vært smertefult for deg.. vil du si at du blir veldig våt?? Du sier at du ikke har noe imot å være våt; hvordan opplever DU sexen? :)

 

Det hender innimellom at det er snakk om et helt badekar inni der slik jeg opplever det, men det er vel hovedsakelig skyldt en ejakulasjon. Til vanlig før det inntreffer vil jeg si jeg er normalt våt. Bortsett fra små perioder der jeg ikke kjenner så mye selv grunnet "dammene" vil jeg si sexen er bra; men det kommer også til punkter der det ikke kjennes så mye. Hvordan skal jeg liksom bli mindre våt? Føler ikke det er noe jeg kan programmere selv, liksom... Men skulle gjerne vært litt tørrere på det verste

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

våtere = mindre friksjon = føles romsligere

 

Løsning: mindre fukt

 

:)

 

Ja, nettopp. Men hvordan forhindre fukt, er jo da spørsmålet :)

 

Velkommen til hanndyrets verden! Vi som av dere søtnoser ofte er beskrevet som relativt oppegående typer, som klarer å klø oss på kneskålene uten å bøye oss, har måttet venne oss til å visualisere grufulle bilder for å holde tilbake kruttet, slik at sutrehøna man liksom skal kose med ikke går inn i langvarige depresjoner grunnet hanndyrets ufølsomheter ifm med hennes seksuelle velvære under akten.

 

Nå er det altså din tur, lille vennen - nå må du se å visulalisere noe som gjør at høna di ikke flommer over av juice, og som medfører at det arme hanndyret får opp panikkbilder av en liten skinnpistol som holder på å drukne i ei tilitersbøtte med vann.

 

Her er forøvrig ett bilde jeg selv ofte har benytte meg av, for å øke utholdenheten (det virker det virker;)):

Kaare_Willoch.jpg

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...