Gå til innhold

[Løst] Corsair vs. Antec


kenkable

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begge kjøler ~like bra. I noen benchmarks ligger H80 2-3 grader under Kühler 920. Men du vil ikke kjøpe fra Komplett, de er mye dyrere enn f.eks CDON. Uansett hvis jeg skulle valgt mellom de to ville jeg heller gått for Corsair H100. Sjekk ut den hvis du har plass i kabinettet. Kjører du push/pull setup med H100 får du veldig god og evt stille kjøling hvis du velger andre vifter enn de som følger med.

 

H100 får du for 750,- på CDON også mens Komplett skal ha neste 1k for H80 hurr.

Endret av eleNef
Lenke til kommentar

Begge kjøler ~like bra. I noen benchmarks ligger H80 2-3 grader under Kühler 920. Men du vil ikke kjøpe fra Komplett, de er mye dyrere enn f.eks CDON. Uansett hvis jeg skulle valgt mellom de to ville jeg heller gått for Corsair H100. Sjekk ut den hvis du har plass i kabinettet. Kjører du push/pull setup med H100 får du veldig god og evt stille kjøling hvis du velger andre vifter enn de som følger med.

 

H100 får du for 750,- på CDON også mens Komplett skal ha neste 1k for H80 hurr.

 

bare browsa komplett for produkter, synes UI er bedre på komplett. men takk for tipset

Lenke til kommentar

Fordelen med H100 er at radiatoren er så stor at du trenger ikke å kjøre viftene på maks hastighet for å få god kjøling. Så med de viftene som følger med kan du få lavere støynivå enn med H80/920, hvis du ikke har tenkt å OC da.

 

OC kun om nødvendig, men den passer fint i toppen på et Haf 932 kabinett eller?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...