Gå til innhold

ITavisens Skjitprattråd

Kiriev

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går ikke det på garantien da :) , plz si ja der. :hm: For du skal ha nytt eller pengene til bake :green:

Jaja, selvfølgelig. :) Men det er bare veldig veldig surt.

Skrevet (endret)

Jaja, selvfølgelig. :) Men det er bare veldig veldig surt.

Jo er jo litt surt, ;) men det positive i det du får nytt. :w00t: Tenk om garantien hadde gått ut da, det hadde vært surt da :hm::cry::ermm: ikke sant :) Endret av jokingnutria
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Er sikkert en scam, men er jo verd å prøve. her er to koder til noen som vil prøve, et tips er å IKKE bruke ekte navn. AJPYREYD CSC6GU87

Og siden det sikkert er svindel, så er det bare å drite i NDA, da det ikke kommer til å skje noe uansett.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Ja, blir nok rik av det der.

Hehe, sikkert. ;)

Er jo gøy å se hva utfallet blir, dette er jo et klassisk eksempel på pyramide spill.

Gjest Slettet+412
Skrevet

Kjøper Noctua, mest bang for da bucks.

Tar og ser en episode av POI før jeg tar kvelden, natta her værtfall! :)

Skrevet

Det er godt mulig man kan tjene penger der, men det blir nok bare for noen ekstremt få, så klart, man kan sikkert få en 2-5 dollar i måneden eller når enn man får betalt, men det holder jo så vidt til salt i maten uansett.

Skrevet (endret)

Såeh, hva skjer?

Jeg vet du jobber i posten, :green: hva er din stilling i posten da hva gjør du der er det jeg mener . For jeg har posten som bank :w00t: Endret av jokingnutria
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet

Kjøper Noctua, mest bang for da bucks.

D-14 i presume?

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb
Skrevet (endret)

Gutter ikke spill det pyramide spillet, det er ulovlig da :nei:

Er ingen som spiller pyramidespill her. ;) Det jeg delte tidligere er noe jeg tror er et forsøk på det, men jeg vil tror det ikke er imot loven å være med på noe slikt. Det er bakmennene som gjør noe ulovlig isåfall.

Og vi prater allerhelst ikke om ulovlige ting her :)

Det nettverket er ikke ulovlig da..

Skrevet (endret)

Nå er vel heller ikke pyramide spill ulovlig å være med i, med mindre du er en av bakmennene, som det så fint heter.

Men det problemet løses jo ved å legge serverne til land der slik er lov eller hvor myndighetene ikke kan få tak i deg grunnet ulike ting.

Endret av meg0709

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...