Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Framedropping til 11 fps er the shit.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 (endret) Jeg er ikke rik dude. Det var noen som hadde lagt det ut på nettet, så har Battlefield siden på Facebook posta den. Tyskerne er jævlig å spille mot i CSS, de eier meg som faen.. Endret 21. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Hjemme hos deg? I kjelleren min en vakker dag.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 I kjelleren min en vakker dag. Sikkert, du skal nok være ganske så rik får å ha 25, 24 tommers.
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Sikkert, du skal nok være ganske så rik får å ha 25, 24 tommers. 3x 24 tommer er null stress.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 3x 24 tommer er null stress. Ser ikke hva man trenger 3 skjermer til. Greit hvis man sitter på jobb og har flere oppgaver en må gjøre samtidig, men å bruke 3 skjermer hjemme ser jeg som unødvendig, og bortkasting av penger. 25 skjermer for å spille på blir lit vel sykt, og man skal ha rundt 90k bare for skjermene.
WhatWorld Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 (endret) Som påpekt før og som jeg også leste for en dag elelr 2 siden, ja takk, jeg vet. Det som var påpeikt var at det kjem tilbake i windows 8, men eg påpeikar at kjeldene seier det kanskje kjem i windows blue (windows 9). Og korleis skulle eg vite kva du hadde lest etter du skreiv innlegget? Ser ikke hva man trenger 3 skjermer til. Greit hvis man sitter på jobb og har flere oppgaver en må gjøre samtidig, men å bruke 3 skjermer hjemme ser jeg som unødvendig, og bortkasting av penger. 25 skjermer for å spille på blir lit vel sykt, og man skal ha rundt 90k bare for skjermene. Eller 1 skjerm og Linux distro med Gnome = Fleire skrivebord Endret 21. april 2013 av WhatWorld
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Fordi med 1 skjerm er det så og si umulig å multitaske. Har et eksempel som passer deg. Du sitter med Photoshop for å designe noe og så har du sett noe veldig bra på nettet som kan passe inn i det du lager. Da kan du ha Photoshop på en skjerm, den tingen du fant på en annen og Skype på den tredje for å følge med på når vi skriver til deg.
MR SPEED Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Good morgen alle her, chief: Yes jeg legge meg, fant senga mi nå
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Ser ikke hva man trenger 3 skjermer til. Greit hvis man sitter på jobb og har flere oppgaver en må gjøre samtidig, men å bruke 3 skjermer hjemme ser jeg som unødvendig, og bortkasting av penger. 25 skjermer for å spille på blir lit vel sykt, og man skal ha rundt 90k bare for skjermene. Kunne aldri brukt 3x 24 tommere på min hovedrigg. Drep FPS much. Good morgen alle her, chief: Yes jeg legge meg, fant senga mi nå Good day, sir!
sj3f Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 (endret) 3 skjermer på et 670 dreper vertfall fps'en..... 3 skjermer på 2 7970 hadde jo vært knall, trenger ikke alt på max vet du Endret 21. april 2013 av sj3f
Gjest Slettet+412 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Hva om vi snakker 2x 670? Joda, grafikkhoren som jeg er må jeg nesten det. + Må ha noe å gå på ettersom at den brukes til recording, kompis.
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 (endret) Fordi med 1 skjerm er det så og si umulig å multitaske. Har et eksempel som passer deg. Du sitter med Photoshop for å designe noe og så har du sett noe veldig bra på nettet som kan passe inn i det du lager. Da kan du ha Photoshop på en skjerm, den tingen du fant på en annen og Skype på den tredje for å følge med på når vi skriver til deg. Nja, jeg liker å multitaske med en skjerm jeg. Og bruker egentlig ikke Photoshop så mye hjemme, det er mer på jobben. Men Illustrator er det jeg bruker mest for tiden. Skulle gjerne hatt en til skjerm på jobb, men har egentlig ikke bruk for mer enn en hjemme. Eller 1 skjerm og Linux distro med Gnome = Fleire skrivebord Ser poenget, men forstår ikke hva man skal med flere skjermer.. Dersom et er for å gjøre små oppgaver så er det jo ikke vits da du allerede kan gjøre det bare med en skjerm. Edit: God morgen forresten, var våken til kl 7 idag, så jeg klarte vist å sove en del, har vist fucka døgnrytmen igjen, fu... Endret 21. april 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Nja, jeg liker å multitaske med en skjerm jeg. Og bruker egentlig ikke Photoshop så mye hjemme, det er mer på jobben. Men Illustrator er det jeg bruker mest for tiden. Skulle gjerne hatt en til skjerm på jobb, men har egentlig ikke bruk for mer enn en hjemme. Var et eksempel........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå