Gå til innhold

Konkurranse: Vinn eksklusive mobilvesker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si jeg hadde litt problemer med å finne ut hvor dette var laget, fant ut hvor det var designet, men frykter at dette er slik som eple produktene... Designet i xland laget i yland...

 

Jaja, ikke så veldig aktuelt for meg siden alle mine bærbare er 17 tommere eller oppover, men kunne vært en fin gave til noen jeg kjenner.

Lenke til kommentar

Fine vesker, men de er historieløse hvis de har valgt 1928 for å vise til det første vinter-ol. Hadde de kalt seg Dbramante 1924 derimot...

 

De viser til det første ordentlige vinter-ol, da det for første gang ble separert fra sommer-ol. Lekene i Charmonix i '24 ble aldri kalt for vinter-ol før i senere tid. Så de er ikke så historieløse..

 

1928 is used in reference to our past and the first true Winter Olympics where 10 of the 14 golds and over half of all medals awarded were won by

Lenke til kommentar

Må si jeg hadde litt problemer med å finne ut hvor dette var laget, fant ut hvor det var designet, men frykter at dette er slik som eple produktene... Designet i xland laget i yland...

 

Er nok heller "designet i et i-land, laget i et u-land", heheh.. Magefølelsen sier at slike skinn- og lærprodukter kan få varsellampene til å lyse hos tollvesenet.. :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...