Gå til innhold

Sniktitt: Company of Heroes 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en meget bra artikkel som virkelig fikk blodpumpa til å øke takta til "julemorgenstemning" :)

Første spillet var knallbra, til tross for at jeg syntes det var jævli vanskelig med skirmish. Er for gammel til å holde styr på flere fronter på en gang, men jeg prøvde igjen og igjen. Det var jo så moro. Har ikke tid til dette, men må man så må man!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Company of Heroes 2 er noe eg har gleda meg til i årevis, og nyheten om en oppfølger til CoH fyrte i gang alle nerdealarmer i kroppen. Dette skal skaffes! Er dog litt små skeptisk til om relic biter av litt for mye med å ha truesight og iallefall den temperatur greia. Sånne pirkedetaljer som å passe på temperaturen kan bli kjedelig og pirkete å opprettholde, men håper på at de klarer å få systemet til å fungere i den type fast paced strategispill som company of heroes faktisk er

Lenke til kommentar

PUST PES!!! Fader som jeg elsker relic og company of heroes! Verdens beste spill spørr du meg! Gleder meg noe helt ekstremt til 2'ern!

Håper de ikke drøyer for lenge med at den kommer :D

 

Utrolig bra sniktitt skrevet av deg Magnus :) Blodpompa pumpa sjappere og sjappere jo mer jeg leste :D

Lenke til kommentar

Company of Heroes 2 er noe eg har gleda meg til i årevis, og nyheten om en oppfølger til CoH fyrte i gang alle nerdealarmer i kroppen. Dette skal skaffes! Er dog litt små skeptisk til om relic biter av litt for mye med å ha truesight og iallefall den temperatur greia. Sånne pirkedetaljer som å passe på temperaturen kan bli kjedelig og pirkete å opprettholde, men håper på at de klarer å få systemet til å fungere i den type fast paced strategispill som company of heroes faktisk er

Vet du noe om denne "ColdTech" blir å være i multiplayer delen? Høres ut som en gamebreaker viss det gjelder online :\

Med tanke på at utrolig mange døde på Østfronten pga kulde er dette virkelig en nødvendig faktor for å få en anelse hvordan soldatene hadde det på den tiden, noe jeg synes er et nydelig tillegg fra Relic.

Nå må du virkelig ta vare på soldatene dine, ikke bare sende dem inn i kuleregnet å håpe på seier. :closedeyes:

 

LoS-systemet TrueSight høres da skremmende likt ut det som er i Men of War?

Er vel der de har fått iden fra, samt det med at mannskaper kan forlate fartøyene sine.

Neste bli vel et ekspandert inventar system, og en mer modifiserbar UI. :wee:

 

 

For min del blir Men of War det best Strategi spillet ever, selvom det kanskje er mer innenfor Taktikk delen enn Strategi. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...