Gå til innhold

Knights of the Old Republic II ute på Steam (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er du seriøs nå? Enern var en klassisk BioWare-rølpefest, mens toeren er det nærmeste mediet har kommet en oppfølger til Planescape: Torment. Synd og skam at Obsidian aldri fikk gjort ferdig det som kunne blitt et mesterverk.

Kunne blitt. Ble ikke. Slutten er like viktig, om ikke viktigere, som resten av spillet. Når spillet har en slik tullete slutt, ødelegger det spillet. Og spillet hadde også flere meningsløse sekvenser.

Som når du lærer deg muligheten til å snike forbi monstre via force-bruk. Du får ikke bruk for det noen sinne, da du ikke tjener noe som helst på å gjøre det. Ikke er der mange dyr heller.

 

Spillet fremstår som et halvveis ferdig produkt de slengte sammen grunnet tidsbegrensningene. Eneren fremstår som et langt mer finpusset og gjennomtenkt produkt.

Lenke til kommentar

Eg synest begge spela var strålande. Og dette var gode nyhende. :)Kay

 

Helt enig. Det ble lagt stramt budsjett og tidspress på toeren og det synd hvordan folk slakter dem. De gjorde hva de kunne under de forutsetningene og jeg liker spillet.

 

Jeg håper at vi får KOTOR3 eller et spill i lignende format.

Lenke til kommentar

Kotor 2 er et mye bedre rollespill enn Kotor 1, det har også bedre karakterer.

 

Med content restoration pack også endelig ferdig så er det ingen grunn til å ikke spille dette igjen, siden det vel kan være litt vanskelig å få originalen til å kjøre på nyere maskiner.

 

Ikke la dere lure av påstander om at historien i onlinespillet er bra forøvrig, for det er håpløse greier.

Lenke til kommentar

Godt nytt, og med modden som restaurerer alt innhaldet Obsidian plutseleg ikkje hadde tid til å få med (inkludert, uh, slutten), er det null argument for at KoTOR1 er betre som held vatn. :)

 

Høyrde eit laust rykte eingong om at grunnen til at KotOR2 var så vanskeleg å finne retail og ikkje var tilgjengeleg digitalt, var fordi George Lucas personleg gjekk inn for å gjere spelet utilgjengeleg så snart han fann ut at historia i KoTOR2 var full av ting han helst ikkje ville ha som "canon" i spacefantasy-universet sitt: Dekonstruksjon, vanskelege spørsmål, tvil, sånne ting. Om det ikkje er sant, så er det iallefall ein god historie. :p

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har du spilt KotOR1 får du en god del mer ut av historien i KotOR2. Hvis du har muligheten til å spille begge spillene ville jeg gjort det.

 

gammelt 2005 pese spill utgies digitalt for å melke siste rest ut av det. står fint over det her crappet for å si det sånn...

Regner da med at du er en hard motstander av alle eldre PC-spill og synes GOG.com er et møkkanettsted?

Lenke til kommentar

Har du spilt KotOR1 får du en god del mer ut av historien i KotOR2. Hvis du har muligheten til å spille begge spillene ville jeg gjort det.

 

gammelt 2005 pese spill utgies digitalt for å melke siste rest ut av det. står fint over det her crappet for å si det sånn...

Regner da med at du er en hard motstander av alle eldre PC-spill og synes GOG.com er et møkkanettsted?

 

hvis jeg på død og live må ha noe gammelt rask, så har jeg piratebay. men be my guest og pay for det hvis du absolutt må. pengen går ikke til noen som laget spillet bare mellom menn og bakmenn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...