Gå til innhold

Anmeldelse: Sleeping Dogs (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til dere som vurderer dette spillet til PC:

GUI er utrolig dårlig portet fra konsoller. Det merkes godt når du bruker m+kb.

 

Samtidig får du snacks som en høyoppløst teksturpakke fra Steam og en hendig in-game benchmark + at spillet fungerer bra med Crossfire/SLI (Crossfire doblet bildefrekvensen min)

 

En ting til, aldri sett anti-aliasing til Extreme. SD bruker Super Sample, og Extreme kostet så mye som 37 bilder i sekunded på min rig.

Lenke til kommentar

Hva er da/nå feilen i anmeldelsen?

Her har det nok vært en liten ninja-edit. Det var i denne paragrafen:

 

Hovedpersonen i spillet heter Wei Shen. Han er opprinnelig født i Hong Kong, men familien hans emigrerte til USA da han var liten. Der gjorde han etter hvert karriere som spaner, og etter å ha reist tilbake til sin hjemby får han i oppdrag å infiltrere triadene, Hong Kongs svar på mafia.
Lenke til kommentar
Hva er da/nå feilen i anmeldelsen?
Her har det nok vært en liten ninja-edit. Det var i denne paragrafen:
Hovedpersonen i spillet heter Wei Shen. Han er opprinnelig født i Hong Kong, men familien hans emigrerte til USA da han var liten. Der gjorde han etter hvert karriere som spaner, og etter å ha reist tilbake til sin hjemby får han i oppdrag å infiltrere triadene, Hong Kongs svar på mafia.

 

Ah... så det stod "...til usa NÅR han var liten" ? hehe.. I en setning om en som kan krympe seg kunne det passet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

So vidt eg har skjønt so samarbeida dei med AMD når dei lagde PC-porten, slik at det fungerer bra hos dei som har AMD-skjermkort, mens dei som har NVIDIA sliter meir.

 

NOEN med Nvidia sliter litt. Men det er fortsatt et fåtall. Jeg personlig har ingen problemer med å kjøre spillet på max med mitt 560TI (alt max uten AA). Nvidia skal også komme med nye drivere som skal fikse SLI for de som sliter med det. :)

Lenke til kommentar

Er i grunn skeptisk til spill som har vært kansellert i første omgang, men er glad for god og utfyllende input i anmeldelsen.

Screensene ser meget imponerende ut!

 

... Og eier du spillet på PC får du en HD-texture pack med på kjøpet. Grafikken er generelt betydelig forbedret på PC-versjonen.

 

Alt i alt synes jeg spillet er fantastisk. Uten tvil det mest underholdende spillet jeg har prøvd så langt i 2012. :)

Lenke til kommentar

Enig med Jenssen her oppe. Var veldig skeptisk i og med at det har vært så mye fra og til, men jeg likte konseptet med at det er mer kampsport og mindre skyting enn GTA/SR.

Har brukt en del timer bare på å denge folk, og det er sånn passe grotest også. Til tider litt gjentagende, men da har jeg bare gjort noe annet.

 

Jeg sto på en bro og lagde et helvete, litt sånn survival mode - drit kult :)

Lenke til kommentar

Lasta ned demoen til både PS3 og Pc igår og demoen imponerte meg. Men PS3 utgaven er noe av det verste jeg har sett...

 

Når demoen starter og du kan styre så om en roterer kamera slik at en kan se ansiktet så ser en bare en grøtete flekk. Og det går jo igjen på flere ting i spillet....pc versjonen var jo helt syk når det kommer til grafikk men det er jo to heeelt forskjellige hardware oppsett også da.

 

Må få lasta det ned til X360 og se om det er like jævlig der.

 

EDIT: Testa X360 utgaven nå og det er helt klart den utgaven en burde gå for om en har både PS3 og X360.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...