Gå til innhold

Sigøynere oppfører seg som kriminelle rotter


Anbefalte innlegg

http://www.osloby.no...er-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

Kanskje politikerne tror at til å kunne håndtere slike utfordringer uten for meget innblanding fra "tante Stat"?

 

I så fall en forbrytersk tankegang fra politikerne. Vi har nok av POSITIVE utfordringer vi kan bruke og trenger våre "oppegående individer" til. Schengen- og asylforbrytere er bare helt unødvendig. Uten Schengen og automatisert asylmisbruk kunne vi selvsagt likevel invitere ALLE de menneskene vi VILLE og TRENGTE samtidig som vi kunne ha en grensekontroll og et politi som virket.

 

Jeg viser selvsagt gjerne passet ved ut- og innreise for å slippe at våre foreldre, besteforeldre og alle andre etterhvert blir systematisk utplyndret og truet til et liv i frykt i et i praksis nedlagt Norge. For Norge er nå formelt nedlagt og holdes ennå en stakket historisk stund nettopp foreløpig oppe av at 'vår kultur og demokratiske standarder har produsert nok oppegående individer' som du skrev. Men det kan ikke vare lenge, slik demografien og grenseoverskridende kriminalitet utvikler seg.

Ja, jeg synes også at politikerne og da spesielt oslo-politikerne kan skamme seg for slett planlegging ifm. årets "invasjon" av fattigfolk fra søreuropa. Men jeg tror det problemet (invasjon av fattige) kommer til å øke med fortsatt nedgangstider i økonomien på verdensbasis. For å sammenligne oss med det landet i europa hvor de virkelig har grunn til bekymring, nemlig Hellas - så regner de med ca 1 million flyktninger i inneværende år. Og disse er ikke en gang europeere. Så, det kunne vært langt verre ...

 

Det BLIR raskt verre hvis ikke noe helt fundamentalt gjøres. Å trøste seg med at i Hellas er det mye verre blir som å bo i 1e etasje i en bygning og gi f*** i at taket lekker som en sil i toppetasjen fordi det ennå lekker litt mindre hos meg.... Eller som å godte seg over at naboen ble voldtatt, myrdet og rundstjålet mens jeg bare ble rundstjålet. Bare hjernekontrollerte politikere kan drive på slik. Og fjernstyrte er det de er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At øst-europeiske tiggere er et samfunnsproblem er nok alle enige om. Men å påstå at de er mordere og seksualforbrytere blir nok i det drøyeste lag.

 

Ja, det er sigøynere, muslimer og østeuropeiske bander som tilsammen dekker hele spekteret.

 

Alle muslimer? Alle sigøynere?

 

Hvorfor skulle det absolutt være absolutt ALLE?? Det holder lenge at de er sterkt til ekstremt overrepresentert. Ditt spørsmål er merkelig overflødig.

Lenke til kommentar

Rotter ja. Hverken mer eller mindre. Og vi øker på:

 

... drittfolk fra flere av verdens verste strøk ...

... skademennesker ...

.. sigøynere og diverse annen uønsket import ...

 

The 8 Stages of Genocide

 

1. Classification: People are divided into "us and them"

2. Symbolization: "When combined with hatred, symbols may be forced upon unwilling members of pariah groups..."

3. Dehumanization: "One group denies the humanity of the other group. Members of it are equated with animals, vermin, insects, or diseases."

 

Klar stadie 3 - tråd.

 

Hvor det ender hen hvis sånne som PeterB får makt kan man lese mer om her.

Endret av Salvo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Virkelig interessant at mods fjerner noen personangrep, mens det er tillatt å uttale seg om hele folkegrupper på denne måten ...

Off topic, men som en av de ansvarlige for denne tilsynelatende merkverdigheten: Vi ønsket ytringsfrihet på forunet, så langt som mulig, det vil si så langt som norsk lov og rettspraksis tillater det. Vi endre opp med litt strammere regler på noen områder, men i det store og det hele føler jeg fortsatt at folk kan ytre seg om det meste her på forumet.

 

Men det vi ikke ønsket var flaming og persondebatt. Folk kunne altså si nesten hva de ville om hva de og hvem de ville, men ikke om andre forumbrukere. Det var fordi vi mente (jeg mener det fremdeles, men nå er det ikke lenger mitt bord) at i en slik debatt ville de hemningsløse vinne på walkover. Gode debattanter ville bare i begrenset grad gidde å delta på et forum der de ble idiotforklart i annethvert innlegg.

 

Det samme kan selvsagt sies om meninger generelt. Forumet har da også opp gjennom årene mistet en del brukere som mente at vi tillot for mye, spesielt av rasisme. Det synes jeg er synd, men vi var ikke villig til å la oss presse ("Sensurer, ellers går jeg") eller å hestehandle med ytringsfriheten.

 

Nå er det min observasjon fra sidelinjen at persondebatt i økende grad har fått innpass her i kategorien. Men det får være dagens admins valg.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Sigøynerrottene ...

Virkelig interessant at mods fjerner noen personangrep, mens det er tillatt å uttale seg om hele folkegrupper på denne måten ...

 

Jeg synes at slike utsagn skal man selv imøtegå så godt tålmodet rekker, før man enten rapporterer, eller bare gir seg ende over ...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.dagbladet...nriks/23067740/

 

Nå går gråtekonesosialistene og andre hyklere i praksis til angrep på våre eldre med sigøynere som våpen. Sigøynerrottene ser seg ut svake og forsvarsløse mennesker. De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

 

Du tar litt feil - den gamle damen forsvarte seg med èn paraply, ikke èn sigøyner ... Det skulle vel tatt seg ut å begynne å svinge sigøynere over hodet ...

 

:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

Ikke ulikt deg.

 

Noen tigger etter småmynter, mens andre tigger etter en god omgang med ris på stumpen ... :green:

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...nriks/23067740/

 

Nå går gråtekonesosialistene og andre hyklere i praksis til angrep på våre eldre med sigøynere som våpen. Sigøynerrottene ser seg ut svake og forsvarsløse mennesker. De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

 

Du tar litt feil - den gamle damen forsvarte seg med èn paraply, ikke èn sigøyner ... Det skulle vel tatt seg ut å begynne å svinge sigøynere over hodet ...

 

:)

 

Du bommet der. Ja, damen forsvarte seg selv med en paraply, men hun ble angrepet av norske politikere bevæpnet med sigøynere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.dagbladet...nriks/23067740/

 

Nå går gråtekonesosialistene og andre hyklere i praksis til angrep på våre eldre med sigøynere som våpen. Sigøynerrottene ser seg ut svake og forsvarsløse mennesker. De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

 

Du tar litt feil - den gamle damen forsvarte seg med èn paraply, ikke èn sigøyner ... Det skulle vel tatt seg ut å begynne å svinge sigøynere over hodet ...

 

:)

 

Du bommet der. Ja, damen forsvarte seg selv med en paraply, men hun ble angrepet av norske politikere bevæpnet med sigøynere.

 

Makan til puslete sigøynere - en gjennomsnittlig norsk paraply, og vekk med dem. Da går vi for revolusjon, og bevæpner massene med masse paraplyer - så jager vi hele hurven på fjorden

 

:)

Lenke til kommentar

http://www.dagbladet...nriks/23067740/

 

Nå går gråtekonesosialistene og andre hyklere i praksis til angrep på våre eldre med sigøynere som våpen. Sigøynerrottene ser seg ut svake og forsvarsløse mennesker. De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

 

Du tar litt feil - den gamle damen forsvarte seg med èn paraply, ikke èn sigøyner ... Det skulle vel tatt seg ut å begynne å svinge sigøynere over hodet ...

 

:)

 

Du bommet der. Ja, damen forsvarte seg selv med en paraply, men hun ble angrepet av norske politikere bevæpnet med sigøynere.

 

Makan til puslete sigøynere - en gjennomsnittlig norsk paraply, og vekk med dem. Da går vi for revolusjon, og bevæpner massene med masse paraplyer - så jager vi hele hurven på fjorden

 

:)

 

Jeg tror du aner hvor dum du fremstår som, men du føler deg komfortabel med det fordi det er godkjent av Ap og likesinnede.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.dagbladet...nriks/23067740/

 

Nå går gråtekonesosialistene og andre hyklere i praksis til angrep på våre eldre med sigøynere som våpen. Sigøynerrottene ser seg ut svake og forsvarsløse mennesker. De lever på sin måte og det utgjør en døgnkontinuerlig aggresjon mot alle andre.

 

Du tar litt feil - den gamle damen forsvarte seg med èn paraply, ikke èn sigøyner ... Det skulle vel tatt seg ut å begynne å svinge sigøynere over hodet ...

 

:)

 

Du bommet der. Ja, damen forsvarte seg selv med en paraply, men hun ble angrepet av norske politikere bevæpnet med sigøynere.

 

Makan til puslete sigøynere - en gjennomsnittlig norsk paraply, og vekk med dem. Da går vi for revolusjon, og bevæpner massene med masse paraplyer - så jager vi hele hurven på fjorden

 

:)

 

Jeg tror du aner hvor dum du fremstår som, men du føler deg komfortabel med det fordi det er godkjent av Ap og likesinnede.

 

Ja, jeg aner det så visst, men får ikke gjort noe med det ... Årsaken til det er nok at du oppretter fordummende tråder - man blir rett og slett en kroinidiot av å snakke med deg. Kan det være at det er du som er problemet? Ellers bruker jeg å oppleve at diskutanter bygger hverandre opp, litt sånn; "vi gjør hverandre gode" - mens i dine fantasifulle tråder blir det; "vi drar hverandres intelligens ned på krypdyrstadiet".

 

Pussige greier

 

:)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...