Gå til innhold

Sigøynere oppfører seg som kriminelle rotter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.osloby.no...er-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

 

Det er ingen som importerer noen som helst. Disse folkene oppholder seg her fordi det ikke finnes grunn til å nekte dem opphold av begrenset varighet.

 

Selvsagt importeres de. Det at politikere unnlater å stoppe dem når de vet at de ellers bare kommer betyr at de bevisst importeres.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

http://www.osloby.no...er-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

 

Det er ingen som importerer noen som helst. Disse folkene oppholder seg her fordi det ikke finnes grunn til å nekte dem opphold av begrenset varighet.

 

Selvsagt importeres de. Det at politikere unnlater å stoppe dem når de vet at de ellers bare kommer betyr at de bevisst importeres.

Da må nesten du lære deg språket på nytt. I alle fall få litt inngående kunnskaper om hva "import", og "importere" betyr.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker

Halvt løgn og halvt sannhet. Lurer på om du hadde brydd deg om enkeltmennesker om du var statsminister. :) Alt er jo bare dritt, når du uttrykker deg her inne på forumet, så jeg lurer på hvordan Norge hadde vært dersom du fikk 100% styring... :)

 

Jeg hadde brydd meg svært mye mer om enkeltmennesker enn våre nåværende politikere gjør, og nok til at jeg både hadde forhindret skademennesker i å komme hit og sendt dem tilbake.

 

Å si at "alt er dritt" når jeg uttrykker meg er en morsom kortslutning fra din side. Jeg snakker bare om sigøynere og diverse annen uønsket import.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

typisk for norske betamennesker er at de ikke bryr seg om vold og ran mot eldre og andre, men setter sin ære i å forsvare ranerne/voldsmenneskene

 

fra linken jeg postet over:

 

1. august feiret Ellen og Kjell 65 års bryllupsdag. Spaserturen den dagen skulle vise seg å bli en traumatisk opplevelse. Da de to var på vei fra St. Hanshaugen til sykehjemmet der mannen bor, møtte de to unge jenter.

 

- De hadde mørkt hår og skjørt, forteller Ellen. Hun er fortsatt redd etter episoden, og har bedt om at vi ikke bruker navnet hennes på trykk.

 

Jentene fortalte Ellen at hun var pen og at de ville gi henne et smykke - helt gratis.

- Jeg dyttet dem bort og sa jeg ikke ville ha noe. Da tok en av dem tak i meg og holdt hardt i armen min. Hun forsøkte å ta av armbåndet mitt. Den andre holdt rundt meg. Jeg klarte ikke å dytte dem vekk. Jeg ble livredd, forteller Ellen.

 

Da jentene slipper, tar Ellen seg til halsen og kjenner at halskjedet er byttet ut.

- Jeg hylte høyt og løp etter. Så begynte jeg å gråte.

 

På denne måten blir du robbet

Se overvåkningsvideo fra hvordan tre tyver spaner inn offeret.

 

Ranet tre ganger på to år

Jentene løp til en bil som var parkert bak en busk litt lenger ned i veien, og kjørte fort fra stedet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker

Halvt løgn og halvt sannhet. Lurer på om du hadde brydd deg om enkeltmennesker om du var statsminister. :) Alt er jo bare dritt, når du uttrykker deg her inne på forumet, så jeg lurer på hvordan Norge hadde vært dersom du fikk 100% styring... :)

 

Jeg hadde brydd meg svært mye mer om enkeltmennesker enn våre nåværende politikere gjør, og nok til at jeg både hadde forhindret skademennesker i å komme hit og sendt dem tilbake.

 

Å si at "alt er dritt" når jeg uttrykker meg er en morsom kortslutning fra din side. Jeg snakker bare om sigøynere og diverse annen uønsket import.

Okei.
Lenke til kommentar

Importeres fra hvor og fra hvem? Og hvordan stoppe og deportere noen uten å bryte flere internasjonale avtaler som er livsviktige for norske næringsinteresser? For jeg regner med at det siktes til øst-europeiske sigøynere? Da har vi i så fall 2 grunnleggende problemer:

 

1. De fleste øst-europeiske land er medlem i EU og er følgelig knyttet til EØS-avtalen med Norge. EØS-avtalen tillater ikke utvisning av EU-borgere, med mindre de har begått grov kriminalitet eller blitt en fare for landets sikkerhet. De kan - hvis i det hele tatt - bortvises om det finnes grunner til det, men det innebærer dog at de som blir bortvist fremdeles kan komme tilbake når som helst.

 

2. Noen av landene er med i Schengen, dog ikke alle (Romania er ikke det), og Schengen dreier seg ikke bare om åpne grenser men samtidig også om politi-samarbeid over grenser. Sist nevnte har bidratt med at kriminaliteten har gått betraktelig ned.

 

Konklusjon: Det er fint lite Norge kan gjøre for å kaste ut øst-europeiske sigøynere uten å få både EU, FN og Menneskerettighetsdomstolen på nakken - noe som kan bli mildt sagt veldig stygt for Norge.

Lenke til kommentar

Før i tiden ble det arrangert pil og bue uke der man over en hel uke jaktet sigøynere med nettopp dette redskapet og kvittet seg med så mange som mulig. Vinneren - personen med den største sigøynerdungen ville få en premie.

 

Hvorfor var det akkurat romfolk som ble jaktet på?

 

Fordi:

1. Signøynerne stjal og sket

2. Fordi folket ikke likte dem av rykte

Og det er en blanding.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og igjen er PeterB ute med sine kvasi-dumme rasistprekner. Begynner å bli god underholdning dette her. Fortsett, fortsett, du gjør en god jobb som forum-gjøgler.

 

Skal vi se. Du skriver noe om import av sigøynere. Gratulerer! Faktafeil i den første setningen du ytrer i denne tråden! :w00t: (ikke akkurat ulikt deg, men jeg stopper ikke å la meg overraske av den grunn)

 

Det er ingen som importerer noe som helst. Sigøyneren kommer hit pga norge har et veldig løst lovverk og lite handlekraft når det gjelder slike problemer. Jeg tipper fordi man ikke er vant til denne problemstillingen, samt at det er viktig å være PK (Det motsatte av deg).

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og igjen er PeterB ute med sine kvasi-dumme rasistprekner. Begynner å bli god underholdning dette her. Fortsett, fortsett, du gjør en god jobb som forum-gjøgler.

 

Skal vi se. Du skriver noe om import av sigøynere. Gratulerer! Faktafeil i den første setningen du ytrer i denne tråden! :w00t: (ikke akkurat ulikt deg, men jeg stopper ikke å la meg overraske av den grunn)

 

Det er ingen som importerer noe som helst. Sigøyneren kommer hit pga norge har et veldig løst lovverk og lite handlekraft når det gjelder slike problemer. Jeg tipper fordi man ikke er vant til denne problemstillingen, samt at det er viktig å være PK (Det motsatte av deg).

 

ja, blablabla, dine siste to setninger er i alle fall realitetsnære. En kontinuerlig og bevisst unnlatelse er å ville følgene av unnlatelsen. Altså er også det en handling.

Endret av PeterB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tja. Bildet er sjelden bare sort eller hvitt, de fleste politiske handlinger har både positive og negative konsekvenser. Om man synes de positive er viktige nok til å beslutte noe (eller unnlate å beslutte det motsatte), betyr det ikke at de negative er villet. Man får dem selvsagt med på kjøpet (noen ganger utilsiktet, andre ganger beregnet), men det gjør dem ikke ønsket.

 

Når man ikke forbyr biltrafikk betyr det ikke at man "vil" trafikkulykker. Når man ikke forbyr alkohol betyr det ikke at man vil alkoholisme. Når vi tillater en medisin så betyr det ikke at at bivirkningene er villet, men at de regnes som uvesentlige i forhold til den legende effekten.

 

De liberale grensebestemmelsene er opplagt villet, det betyr ikke at man vil kriminaliteten og tiggingen som følger. Men man kan selvsagt ikke hevde at man ikke kunne forutse disse "bivirkningene", og når man måler gevinsten av medisinen må man ta bivirkningene med i regnestykket.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.osloby.no/nyheter/krim/Jenteranere-gar-til-angrep-pa-eldre-kvinner-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

Kanskje politikerne tror at vår kultur og demokratiske standarder har produsert nok oppegående individer til å kunne håndtere slike utfordringer uten for meget innblanding fra "tante Stat"?

Lenke til kommentar

http://www.osloby.no...er-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

Kanskje politikerne tror at til å kunne håndtere slike utfordringer uten for meget innblanding fra "tante Stat"?

 

I så fall en forbrytersk tankegang fra politikerne. Vi har nok av POSITIVE utfordringer vi kan bruke og trenger våre "oppegående individer" til. Schengen- og asylforbrytere er bare helt unødvendig. Uten Schengen og automatisert asylmisbruk kunne vi selvsagt likevel invitere ALLE de menneskene vi VILLE og TRENGTE samtidig som vi kunne ha en grensekontroll og et politi som virket.

 

Jeg viser selvsagt gjerne passet ved ut- og innreise for å slippe at våre foreldre, besteforeldre og alle andre etterhvert blir systematisk utplyndret og truet til et liv i frykt i et i praksis nedlagt Norge. For Norge er nå formelt nedlagt og holdes ennå en stakket historisk stund nettopp foreløpig oppe av at 'vår kultur og demokratiske standarder har produsert nok oppegående individer' som du skrev. Men det kan ikke vare lenge, slik demografien og grenseoverskridende kriminalitet utvikler seg.

Endret av PeterB
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

http://www.osloby.no...er-6967961.html

 

og skadelige norske politikere gir faen i norske mennesker og importerer hva som helst av drittfolk fra flere av verdens verste strøk.

Kanskje politikerne tror at til å kunne håndtere slike utfordringer uten for meget innblanding fra "tante Stat"?

 

I så fall en forbrytersk tankegang fra politikerne. Vi har nok av POSITIVE utfordringer vi kan bruke og trenger våre "oppegående individer" til. Schengen- og asylforbrytere er bare helt unødvendig. Uten Schengen og automatisert asylmisbruk kunne vi selvsagt likevel invitere ALLE de menneskene vi VILLE og TRENGTE samtidig som vi kunne ha en grensekontroll og et politi som virket.

 

Jeg viser selvsagt gjerne passet ved ut- og innreise for å slippe at våre foreldre, besteforeldre og alle andre etterhvert blir systematisk utplyndret og truet til et liv i frykt i et i praksis nedlagt Norge. For Norge er nå formelt nedlagt og holdes ennå en stakket historisk stund nettopp foreløpig oppe av at 'vår kultur og demokratiske standarder har produsert nok oppegående individer' som du skrev. Men det kan ikke vare lenge, slik demografien og grenseoverskridende kriminalitet utvikler seg.

Ja, jeg synes også at politikerne og da spesielt oslo-politikerne kan skamme seg for slett planlegging ifm. årets "invasjon" av fattigfolk fra søreuropa. Men jeg tror det problemet (invasjon av fattige) kommer til å øke med fortsatt nedgangstider i økonomien på verdensbasis. For å sammenligne oss med det landet i europa hvor de virkelig har grunn til bekymring, nemlig Hellas - så regner de med ca 1 million flyktninger i inneværende år. Og disse er ikke en gang europeere. Så, det kunne vært langt verre ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...