TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Skal gjøre det jeg også, litt senere. Jeg har planer og spille en av mine nye spill idag. Dere må gjerne komme en snartur innom streamen min hvis dere vil klokken 17:00. 😃🎮🎮 https://youtube.com/@thedarksaplings?si=o5wBZmAvlrtjrV0I 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Det har ikke vi. Vi har vært på McDonalds i dag.🍔🍔🍟🍟🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Vanskelig og få det til her jeg bor. Det finnes ikke McDonalds her. 😔 Jeg har sagt feil i min forrige post, jeg mente og si 19:00 ikke 17:00. Min feil. 😳 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. juli Skrevet 4. juli Det har ikke vi Vi har planer om å kose oss med brus og potetgull nå i kveld.🥤🥤🟡🟡😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Det må ikke vi. Vi har sett at du glemte å stille spørsmål her. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. juli Skrevet 7. juli Det har ikke vi Vi har tenkt å fortsette med Beatlesmaratonen vår nå straks.♥️♥️♥️♥️
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli (endret) Ikke jeg. Jeg har fetisje ting på soveromms gulvet mitt. Endret 8. juli av TheDarkSycamore - SCM
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har ikke vi Vi har drukket kaffe nå.☕☕😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har vi også Vi har spist middag nå.😋😋
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har ikke vi Vi har drukket brus nå.🥤🥤😋😋
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har jeg også. Jeg har kjøpt potet sticks i dag.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har vi også faktisk.😋😋 Vi har hatt det varmt med 23 varmegrader her i Bergen i dag.🥵🥵
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Ikke her, heldigvis. Jeg har slukt hele Potet Sticks pakken i dag. Den er farlig god. 😋😋🥰😍😘😋🫢 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juli Skrevet 8. juli Det har ikke vi Vi har sett at værmeldingen på tv radio og nettet har truet med 30 varmegrader her i Bergen nå til helgen, og det synes vi at er altfor varmt.🥵🥵
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå