Gå til innhold

Trenger hjelp med hår frisyre.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har alltid hatt problemer med å finne ''min'' hår frisyre, og har i det siste begynt å bry meg litt om hvordan jeg ser ut. Dette er mest pga ei jente jeg har kommet godt i kontakt med. Selv om jeg i hovedgrunn bare startet dette pga henne, så kjenner jeg nå at jeg føler meg bedre og dermed så går min selvtillit og kanskje litt verdi følelse opp.

 

Jeg foretrekker å ha litt hår da jeg føler det er litt meg, men har lenge prøvd å finne en passende frisyre til hode fasong og resten av kroppen. Jeg er glad i rock og punk og føler at dette kunne ha vært en del av frisyren. Dette er bare en tanke jeg har og tar imot alle forslag og eventuelt kritikk.

For å være helt ærlig så har jeg ikke peiling.

Her er 2 bilder som ble tatt sist uke.

post-131075-0-92824700-1344973180_thumb.jpg

post-131075-0-42792600-1344973189_thumb.jpg

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror flere bilder hadde hjulpet, som er litt mer up-close og ikke blurry.

 

Jeg vil anbefale deg å dra til frisør og si hva du vil ha. Man må prøve og feile for å finne ''sin egen'' frisyre, dessverre.

Skal få tatt noen bedre bilder snarest :)

 

 

Jeg synes ikke du skal gjøre så mye. Kanskje la det vokse litt til og eventuelt få trimmet det litt.

 

Du er en litt stor fyr, noe du kler, og da passer det med litt stort hår. Så slepp ut krøllene dine.

Takk, liker denne lengden selv også, men problemet mitt er at jeg bare har latt det gro, noe som får det til å se ut at jeg ikke bryr meg.

 

 

Ser for meg at du ville passet som skinhead, men mulig jeg tar veldig feil. Kommer egentlig ikke på så mye annet, noe som kanskje sier at du passer med den frisyren du har.

Hehe skinhead er uaktuelt, men takk for at du prøver. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...