Jump to content
Sign in to follow this  
Boil-in-bag-ris

Den mest pervo tråden ever! (NB! Stygge ord og insults forekommer, adgang på eget ansvar!)

Recommended Posts

Jeg kan godt fylle opp et hull eller to hvis det er nødvendig.

Ja takk :) Jeg har tre hull som trengs påfyll, er du keen?

Foill tank ja!

Bare legg deg ned, sprik med beina og dyrk min penis :) Så skal jeg stå for å fylle alle hullene dine.

Edited by ThaHoward
  • Like 1

Hva, er den så liten at den trenger å gro?

Ta heller kontakt med mannfolk som er ferdigvokst.

Det har jeg aldri sagt noe om. Jeg er mer enn stor nok, så tar det bare som et kompliment at jeg kan bli enda større igjen!

Nå erre fullt av folk her igjen hva faen!

Gå å ronk barn, det er ikke mer å se her annet enn horunger som ikke eier humor hvis det ikke handler om svenske dansken og norsken.

Kurio, det ser helt latterlig ut når du skriver /cry.

NERD

Dårlig humor? Det er bare det at ikke alle her inne oppfører seg som 12 åringer som nettopp har lært seg en del om sex, og synest det er utrolig morsomt å vitse om det.

jeg har aldri snakket om gutter, ei heller reinsdyr,,, det er faktisk du som tenker i de banene der!

Ja der ser du hvordan det er når andre finner på definisjoner om dine intensjoner og sexliv.

Dårlig humor? Det er bare det at ikke alle her inne oppfører seg som 12 åringer som nettopp har lært seg en del om sex, og synest det er utrolig morsomt å vitse om det.

Virkelig? Det var nettopp dette jeg fikk inntrykk av etter å ha lest denne tråden...

ThaHoward: SLAFS!! :dribble:

Zoku, ta også få den spermfylte jizz tilsølte pedomisbrukte ræva di vekk herfra hvis du er så jævla moden.

Du er bare ALTFOR GOD FOR DENNE TRÅDEN ASSA!

Edited by Boil-in-bag-ris

ThaHoward: SLAFS!! :dribble:

Zoku, ta også få den spermfylte jizz tilsølte pedomisbrukte ræva di vekk herfra hvis du er så jævla moden.

Du er bare ALTFOR GOD FOR DENNE TRÅDEN ASSA!

Jeg mener bare at det blir for dumt å si.. Tja, det du kalte meg f.eks, selv om det er en ''pervers'' tråd.

Det blir også teit når det er TS som omtrent er den eneste som skriver perverse ting i tråden ;)