Jump to content
Merko

Den store 3D Print Tråden - Printer du?

Recommended Posts

tingo skrev (2 timer siden):

Det er vel bare og rotere objektet slik at det ligger den veien du vil før du begynner slicingen?

får ikke flyttet objektet på skrå,,ihvertfall ikke som jeg finner ut av

Du velger "rotate" etter at du har valgt objektet. Så er det bare og dra i "ringen" for den aksen du vil rotere rundt. På bilde 1 har jeg lastet inn et objekt, bilde 2 viser at jeg har valgt "rotate", og på bilde 3 har jeg rotert objektet 45 grader rundt en akse.

Cura_1_Screenshot_2020-06-28_23-00-06.png

Cura_2_Screenshot_2020-06-28_23-00-48.png

Cura_3_Screenshot_2020-06-28_23-01-31.png

• Like 1

Annonse
tingo skrev (51 minutter siden):

Du velger "rotate" etter at du har valgt objektet. Så er det bare og dra i "ringen" for den aksen du vil rotere rundt. På bilde 1 har jeg lastet inn et objekt, bilde 2 viser at jeg har valgt "rotate", og på bilde 3 har jeg rotert objektet 45 grader rundt en akse.

Cura_1_Screenshot_2020-06-28_23-00-06.png

Cura_2_Screenshot_2020-06-28_23-00-48.png

Cura_3_Screenshot_2020-06-28_23-01-31.png

skjønner ikke hvorfor jeg ikke klarte det første gangen,måtte drive med det i svime,får håpe det det blir plass på printplaten,og at klipsene som holder glassplaten går klar av printhodet

Vil bare nevne at nå er ender 3 printeren kommet ut med en versjon to. Går opp fra 8 bit til 32 bits board, så det bringer med seg mange nye muligheter, forbedret auto levelling og firmware upgrade muligheter og den koster 30 dollar mer i USA. Er også mange flere ting som fjerning av PSU fra siden og under så den er dekket til, mye mer stillegående og bedre vifter, etc.

Edited by Dolg_313

vurderer sterkt og bestille meg en Artillery Sidewinder X1,hadde passet fint sammen med mine 2 andre printere,photon s og ender 5