Gå til innhold

Takler denne bf3?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

cdon.no maskinen nevnt over vil helt klart gjøre det langt bedre til spill, og jeg anbefaler også denne svært varmt.

 

Den har svakere cpu og ram, men det er grafikkortet som kommer til å avgjøre spillytelsen så lenge prosessoren eller rammen ikke er helt ekstremt gammel/dårlig.

 

Ellers ville jeg kanskje også nevnt denne maskinen her som aktuell, dersom du vil bygge den selv (delene er klare til montering, og du trenger ikke vite mye fra før, les en kort guide).

 

Edit: Olestokk er den lokale eksperten på forumet, hør på ham!

Endret av RaaneHolmg
Lenke til kommentar

Det har dem desverre ikke :/

 

Så og si ingen spill i dag bruker mer en 2 kjerner og intel sin 2100 er overlegen pr GHz pr kjerne.

 

Battlefield 3 i multiplayer, spesielt store brett, sliter på dobbeltkjerneprosessorer. Så om trådstarter skal spille dette spillet, så ville jeg anbefalt en firekjerner.

 

http://www.sweclockers.com/artikel/14650-prestandaanalys-battlefield-3/5#pagehead

Lenke til kommentar

Det som er en viktig faktor å få frem her er faktisk hva du ser som bra nivå på grafikken. Hva er en god spillopplevelse i dine øyne. Krever du en viss grafikk på skjermkortet og vi som svarer sier low til middels grafikk, og du ikke er fornøyd, så må du muligens opp i pris selv om dette kanskje er vanskelig. Det som er helst ønskelig er at du får best grafikk og ytelse for pengene og det er vi alle enige i her. Er grafikk viktig for at din spillopplevelse skal bli god så er 560Ti det alternativet jeg hadde gått for hvis jeg skal ha budsjett maskin. Men personlig så ville jeg lagt inn mer i grafikk hvor jeg syns 560Ti er på grensen til hva jeg mener er akseptabel ytelse for å få en god spillopplevelse. Følg Olestokk sine råd ;) og selvfølgelig all input folk har å komme med.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...