Gå til innhold

Thors krig! Kampen om kiloane (bilder).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk begge to :)

Er meir sexy lubb nå, haha!

 

Alt for masse trening i dag, 5 økter.

 

1000m svømming. 800m bryst, 200m crawl (eller eit forsøk på det) Dette var før fyrste måltid, og var ganske sliten.

 

1,5 timar turn, der eg presterte å få ein fin strekk i høgre biceps femoris før oppvarminga...

1,5 timar med forskjellige leikar. (Mykje løping)

2 timar MMA. Insane økt. Hadde ekstremt mykje mage på slutten, fekk krampe i nakken og magen. I tillegg klarte eg å strekke biceps femoris endå 5 hakk verre heilt mot slutten av treninga då me trena forskjellige typer spark.

 

Styrke økta:

Knebøy: (102,5kgx5) x5

Benkpress: (80kgx5) x3 + (80kgx4+3) + (80kgx2+2)

T-bar row: (60kgx5) x5

Nedtrekk: (83kgx10) x3 + 51kgx14

 

Fin dag med mykje trening, nesten for mykje :)

Lenke til kommentar

Møkka økt i dag:

 

Knebøy: (105kgx5) x2 + 100kgx5

Militærpress: (50kgx5) x5

Markløft: 50kgx6

Nedtrekk (mellombredt): (67kgx10) x2 + (75kgx10) x2

Franskpress: 35kgx8 + (32,5kgx10) x3

Shrugs: (85kgx10) x3

 

Null krefter på knebøy. Dårlig teknikk på alle setta så gav opp. Militærpressen gjekk greit, men klarte å få strekk igjen då eg varma opp med 70kg i mark...

Resten av økta gjekk OK, veldig lett nedtrekk, trudde det skulle vere mykje tyngre sidan eg tok den ein del breiare i dag.

 

Vurderar om eg skal reise på innebandy eller ikkje...hmm

Lenke til kommentar

Jeppsipepsi! Blei litt over 1 time rolig bandy. Merka det litt å låret men gjekk greit :)

Har som regel fri i helgene, eller iallfall laurdag, hehe :)

 

Hadde eksamen i orientering, mitt livs fyrste orienteringsløp. Veldig morro, men samtidig veldig utfordrande.

Bestemann brukte 29min, eg brukte 53min og dårligste brukte 3t og 30min, så er igrunn veldig fornøgd med tida!

MMA trening i kveld, blir morro!

Lenke til kommentar

Tre økter i dag.

1,5 time innebandy

1,5 time ballspill

 

Styrkeøkta:

Beinpress (gay): (210kgx8) x3 Pers!

Benkpress: 80kgx5 + (75kgx5) x3 + 70kgx6

T-bar row: (60kgx5) x5

Nedtrekk: (83kgx10) x2 + 91kgx8 + 59kgx14 Pers!

Shrugs (manualer) (40kgx10) x3

Franskpress: (32,5kgx10) x3

Lateral Raise (manualer): (5kgx10-12) x3

 

Kommentar:

Dritt økt. Benkpress gjekk til helvete, hadde ikkje spotter og var tungt. Lite energ kroppen etter dei 3 timane med gym eg hadde før styrkeøkta...

Droppa knebøy på grunn av strekken.

Etter baseøvingane gjekk det i grunn mykje bedre. Håpar på ein bedre dag på sondag :)

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

Knebøy: (100kgx5) x5

Militærpress: (50kgx5) x5

Markløft: 50kgx8 + 70kgx5

Nedtrekk: (91kgx8) x3 + 59kgx20

Upright Row: (10kgx10) x3

Shrugs (manualar): (40kgx10) x3

 

Kommentar:

Jævla knebøy fra helvete! Skjønnar ikkje kva som skjer, er bare forbanna dårlig i knebøy. Det gjekk såvidt med 100kg...

Markløften droppa eg etter 70kg fordi eg begynte å kjenne strekken. Juksa også eindel i militærpress ved å "hopp".

Nedtrekken var sjuk. Trudde armane, og spesielt underarmane skulle dette av etter 20reps med 59kg dropp sett :D

Prøvde også Upright Row, noko eg skal fortsette med for å få litt meir "oksenakke", men kjente eg hadde litt vondt i venstre skulder. Burde kanskje varme opp bedre...

Alt i alt ei ok økt til tross for at det blei veldig seint på kvelden og etter ein lang dag på jobb.

Lenke til kommentar

Dagens økter:

1,5t leik. Masse forskjellige variantar av sisten.

1,5t turn. Hoppe, bukk.

2,0t MMA

 

Kjennes ut som eg begynnar å få problem med beina. Har konstant ubehag når eg er i aktivitet, verker i begge leggane, både framme og bak. Nesten som om eg har hoppa frå ei høgde å fått eit skikkeleg støt i beina...

 

Har blitt anbefalt å køyre deload på styrka. Er det nokon som kan hjelpe meg? :)

Har aldri vore borti det før. Kor mange økter er det ein køyrer det, og kva skal eg trene med?

Eks. 80kgx10 x3 i knebøy?

 

Kudos til den som kan hjelpe meg litt her!

Lenke til kommentar

Blei ikkje noko meir en styrke idag.

 

Styrkeøkt:

Knebøy: (80kgx5) x5

Benkpress: (65kgx5) x5

T-bar row: (50kgx5) x5

Nedtrekk: (83kgx10) x3

Franskpress: 32,5kgx10

Tricep Extension: (30kgx10) x3

Upright Row: (10kgx10) x3

Shrugs (manualer) (30kgx10) x3

 

Kommentar:

Var tungt nok, til tross for at eg tok av litt kilo. Benytta muligheten til å trene på god teknikk, så teknikken var eg veldig førnøgd med :)

Lenke til kommentar

Fin treningsøkt i dag:

 

Knebøy: (85kgx5) x5

Militærpress: (45kgx5) x5

Markløft: 90kgx5

Nedtrekk: (91kgx10) x2 + 83kgx10

Arnoldpress: (32,5kgx10) x2 + 30kgx10

Upright Row (EZ): (20kgx12) x4

Shrugs (manualar): (30kgx10) x3

 

Kommentar:

Knebøyen var MAKS A2G. Kunne ikkje ha komme lenger ned. Var rundt 3cm over bakken. Veldig god teknikk men blei veldig sliten til tross for lette vekter.

Militærpress og markløft var LETT, med så og sei strøken teknikk.

Uten om det, så syns eg at eg løftar føkka på upright row. Ser liksom ut som om den eine armen er 15cm lengere enn den andre og det ser bare jævla føkka ut. Anar ikkje om eg er rart laga eller om eg er veldig mykje sterkare nokon plassar. Har det samme problemet i barbellrows...frustrerande!

 

Dette har også vore den slappaste veke sidan eg begynna på høgskulen, spist MASSE junk og følt meg generelt dritt. For forbedre frå måndag av...

Fekk heller ikkje løpt coopertest på nytt i går, sidan eg fekk ein beleilig migrene..så anar ikkje når eg skal ta den.

Eksamen i anatomi & fysiologi, følte det gjekk bra, satsar på bestått. Deilig å ha den ute av verden :green:

Lenke til kommentar

1,5t ballbasis i dag.

 

Dagens styrkeøkt:

 

Knebøy: (95kgx5) x5

Militærpress: (47,5kgx5) x5

Markløft: 100kgx5

Nedtrekk mellom bredt: (83kgx10) x2 + 76kgx10

Shrugs (manualar): (30kgx10) x3

 

Tung knebøy, går parallell. Militærpressen var også tung, og markløft var altfor tung...

Trur det kan ha noko å gjere med at eg trente i fasta...

Lenke til kommentar

Gårsdagen:

25min løpe tur. Ink coopertest. Blei ca 2400m på 12min, ikkje førnøgd, men ok. Forbedring på 150m frå sist.

 

Dagens:

1,5t innebandy

1,5t fagdidaktikk - ulike typer balløvingar.

2t MMA (I kveld)

 

Styrke:

Benkpress: (77,5kgx5) x5

Knebøy: (97,5kgx5) x5

T-bar row: (65kgx6) x5

Nedtrekk: (91kgx10) x3 + 67kgx10

Upright Row: (20kgx14) x3

Shrugs (manualer) (30kgx12) x3

 

Kommentar:

Mykje trening i dag. Styrkeøkta var i fasten, men gjekk overaskande bra! Super teknikk i knebøy.

Har fått småvondt bak i venstre skulder, kjennes ut som om det ligg i eller rundt skulderbladet. Lurar på kva det kan skyldes...

Lenke til kommentar

2t svømming

2t MMA

 

Styrkeøkta:

 

Knebøy: (100kgx5) x5

Militærpress: (50kgx5) x5

Markløft: 100kgx5

Nedtrekk: (91kgx10) x2 + 83kgx10

Triceps extension: (30kgx10) x3

Shrugs (manualar): (30kgx10) x3

 

Styrkeøkta gjekk greit. Fin teknikk i alt. Var veldig sliten i lats, så klarte ikkje 3 sett med 91kg...

Trente også litt mage med kabel, men usikker på kor mykje vekt.

 

MMA økta i dag var awesome. Blødde neseblod i over 1 time, har fått ein ubrukeleg tommel, og han som knea meg i tryne fekk eg payback på. Leggen hans er dobbelt så stor. Litt imponert over at eg klarte å gjere det, gjekk 50% i sparring i tillegg til at han hadde leggbeskyttar :D

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...