Gå til innhold

Hvordan havne på venneforslag til en fyr som ikke har noen felles venner med?


Anbefalte innlegg

I mitt tilfellet så var den den dumme kjerringa Eli fra Portveien 2 som gjorde meg retardert. Jeg brukte ca. 1/3 av barndommen til å irritere meg over at ho aldri fant den giraffen.

 

Haaalloo, DET BOR ET SAFARI DYR PÅ LOFTET DITT DIN DUMME BITCH!

 

Ok nå bare troller jeg.. Jeg vet. Men jeg kjeder meg ekstremt og jeg får ikke han jeg vil ha pga Zuckerman sitt dumme opplegg og da blir det konsekvenser..

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må jeg virkelig velge en random dame eller gutt fra vennelista hans, oppsøke den personen irl og bli venn med h*n og investere tid i et falskt vennskap bare så jeg kan legge den personen til for så og dukke opp på foreslåtte venner etter noen mnd til den fyren jeg egentlig var ute etter??

 

Er ikke dette langt verre, og langt større "stalker alert" enn å bare legge han til?

Lenke til kommentar

Han har sikkert forelska seg i ei annen ei,. og da blir jeg sjalu og ulykkelig forelska :(

 

Og det finnes vel ikke verre følelse enn å være forelska i en som ikke vil ha deg og som er forelska i en annen.. Det gjør vondt lenge og brutalt. :hm:

 

Han har mange pene jenter på lista si og Næh, tror ikke tør dette her allikavel... Får kvalmefornemmelser bare av å tenke på det. :hmm:

 

Er ikke dette langt verre, og langt større "stalker alert" enn å bare legge han til?

 

Jo, det er jo ikke en metode å trakte etter egentlig.

Lenke til kommentar

Men siden jeg har dere her, hvis dere blir avvist av en jente først. Er det da sjans for at dere vil ta ho tilbake om ho angrer eller at dere klarer blir forelska selv om dere ikke har snakka med ho etter å ha blitt avvist?

 

 

 

Ps. Nei han er ikke såå inni facebook og pc. Han har ikke med opp dit.

Altså, hvis det er du som har avvist han tidligere, er det nesten du som må gjenoppta kontakten, dvs. legge han til. Hvorfor skulle han legge deg til om du har sagt at du ikke er interessert? :p Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Du avviser ham og sier du ikke skal ta kontakt, og så forventer du at han skal legge deg til på FB og ta kontakt med deg? Lykke til med livet ditt som singel.

 

Samme greia skjedde med meg. Hun sa nei, jeg sa ok og tok avstand. Hun kom løpende etter og nå er vi sammen. Hadde aldri skjedd om ikke hun tok initiativet igjen, og hun var klar på at det var hennes "tur"

 

Så suck it up og legg ham til!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Men jeg var vel egentlig interessert når jeg avviste han, var bare grunner til at jeg mente det ikke skulle funke, så da sa jeg at vi heller bare fikk gi f i hele greia.

 

Men det nytter visst ikke gå imot hva hjertet sier... Og nå sitter jeg fint i det!

 

Men ja, jeg kan vel ikke forvente at han hadde tatt kontakt hadde han sett meg der men... Skjønner ikke hva jeg tenkte på egentlig.. det er jo obvious at han bare hadde snoka og ikke tatt kontakt!!

 

 

 

Jeg får avvente situasjonen litt da og snoke mer på han for å se om det dukker opp ei annen for han da, jeg vil ikke storme inn også er han allerede forelska i ei annen..., og om det gjør det ja da har jeg antidepressiva og angstdempende piller klare jeg altså...

 

Shit det kommer til å gjøre VONDT! :cry::sick:

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar

....Men han er nok drittlei meg allerede.. Jeg har vært så sinnsykt vinglepetter og til slutt så bare blir man lei av sånne som er ja og nei og ja og nei.

 

Jeg var bare så innmari usikker den tida og nå betaler jeg konsekvensene av det. Kanskje jeg er heldig og får en ny sjans etterhvert, men da må jeg trå ganske så forsiktig i så fall...

 

 

 

Jeg får finne ut da om jeg tør ta en sjans eller ikke... Selv om jeg selv mener jeg er ganske fucked når det gjelder dette her..

 

Mirakler kan jo skje mener jeg...

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar

Med andre ord ingen ting.

 

 

....hva hvis han har ei da, hva hvis han sier nei, hvis han har mistet totalt interessen og ser på meg som despo og patetisk?

 

da blir jeg sittende igjen med den avvisninga da.... :sick:

 

 

 

jeg vil ikke si nøyaktig alderen men jeg er omtrent i midten av 20 åra!

Endret av RawNorway
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...