Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har laget min egen facebook-side for alle norske Manchester United-supportere, men trenger litt hjelp til å lage en logo.

 

Jeg vil bruke Manchester United logoen, men jeg vil liksom ta vekk djevelen og den båten fra logoen, og plassere litt av det norske flagget inn der, så beskriver logoen litt mer facebook-siden.

 

Så, takker for svar - og takker dersom noen ønsker å gjøre dette for meg. Har dessverre ingen gode redigeringsprogram for bilder igjen, Photoshop trial er over, så jeg spør pent om det er noen som kan gjøre dette for meg.

 

Facebook-siden finner du her. Manchester United-logoen i PNG format, som også er render finner du her, dersom det blir lettere. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Husk at logo ofte er et registrert varemerke og underlagt strenge regler. Det er slett ikke sikkert du kan klusse med en logo akkurat slik du selv føler for, faktisk kan det få konsekvenser for deg hvis ManU ikke liker det du gjør med varemerket deres.

 

Jeg vil anbefale deg at du tar kontakt med ManU og sjekker om det er greit før du gjør de endringene du har lyst til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel greit så lenge ikke HAN tjener penger på den logoen, og at han bare bruker den til å forfremme ManU?

 

 

 

REQUENTLY ASKED QUESTIONS & ANSWERS

 

-Can I use images and/or the Manchester United crest within my school project?

 

Images may be used for educational purposes only, however, it will be necessary to send your request to use the Club crest to [email protected] with a full description of what you want to do and how you would like to use our trademark.

 

This should not be used without prior consent.

 

http://www.manutd.com/en/Club/FAQs/School-Projects/Question-2.aspx

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...