Gå til innhold

Her er Razers Transformers-mus


Anbefalte innlegg

Razer is late to the party. R.A.T-serien har hatt dette lenge, og gjør det stiligere. Ser ikke hva som er innovativt i det heletatt med med denne musen, annet enn E-peen og "blingfactor".

 

Holder meg til Logitech som lager det meste selv. Har en G700 som fungerer ypperlig for en som multitasker mye. Også er det mulig at logitech har et av verdens beste kundesupport-sentere i tillegg, og det er jo et kjempepluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker Razer Mamba 2012 og er utrolig fornøyd.

 

Jeg hadde først Razer Mamba og var godt fornøyd med den, var uheldig under en vask av musematta og la på musa for tidlig. Førte til vannskade og ubrukelig mus. Prøvde da Deathadder fordi jeg hadde hørt mye bra om den, men den var rett og slett milevis fra Razer Mamba. Kjøpte så Logitech G700 og G500 brukte de frem til Mamba 2012 kom ut på markedet og makan til fantastisk mus. Den er helt overlegen alt annet jeg har prøvd.

Lenke til kommentar

Har hatt en imperator til 700,- som varte i halvannet år før den begynte med dobbelklikkbuggen. Den ble erstattet av en CM Xornet til 200, som er bedre å bruke, og føles mer solid.

 

 

Skal sies at jeg sjeldent bruker mer enn 800 dpi på Logitech G500, har aldri skjønt vitsen med mer.

Høyere DPI med nedjustert sensitivitet = bedre nøyaktighet.

Lenke til kommentar

Alt over 2000 dpi er praktisk ubrukelig, om du bruker mindre enn 10cm på en 360° har man ikke optimal kontroll over hva man gjør i spill.

 

10cm? Jeg brukte 4-5cm på 360 når jeg spillte aktivt for noen år siden, hadde full kontroll da. Men presisjonen i musearmen er nok ikke like god i dag:P

 

Lenke til kommentar

Denne musen er bare en dårlig kopi av Cyborg's RAT mus, sier ikke at den er dårlig men skulle jeg ha valgt ville jeg ha valgt RAT på grunn av flere knapper til og med en MMO versjon, mer robust en 100%plastikken til razer. men tror fortsatt at denne razer musen vil selge som varmt brød fordi det er så mange som kjøper intg fra razer på grunn av merke akkuratt som ungdommer kjøper Volcom fordi det er Volcom. heldigvis er ikke razer overpriset da:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

R.A.T.7 har laser som er laget ut av billig kinesisk juggel. Ikke det at Razer har vært kjent for å være stort bedre... Løp og kjøp hvis du liker cursor som vandrer av seg selv. :p

 

Uhm snakker du av erfaring nå eller det du har lest? R.A.T7 hadde problemer i begynnelsen ja. Så langt så har jeg ikke hatt problemer med min, funker som støtt. Det eneste jeg skal klage på som jeg syntes er crap er rett og slett håpløs programvare, den er ikke innutiv, dårlig måte å sette opp macroer på, elendig tilpassningsmuligheter. Hadde en Steel Series Sensei som jeg testet for en stund siden, helt overveldende innstillngsmuligheter.

 

Frank

 

Har hatt 3 stk R.A.T. 7, alle med sensorproblemer. Bare å google litt, det er et velkjent problem. De bruker billiglaser. Samme laser på den nye MMO musa de ga ut også...

 

Og hvilken musmatte har du brukt til disse? Jeg bruker svart matte fra SteelSeries, hadde en Qpad og en Rokkat musmatte med fargesprakende flate, SS er helt svart og har aldri gitt noen problemer i det hele tatt, det er i hvertfall min personlige erfaring med denne musa, kanskje jeg bare er heldig :-D

 

Frank

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

R.A.T.7 har laser som er laget ut av billig kinesisk juggel. Ikke det at Razer har vært kjent for å være stort bedre... Løp og kjøp hvis du liker cursor som vandrer av seg selv. :p

 

Uhm snakker du av erfaring nå eller det du har lest? R.A.T7 hadde problemer i begynnelsen ja. Så langt så har jeg ikke hatt problemer med min, funker som støtt. Det eneste jeg skal klage på som jeg syntes er crap er rett og slett håpløs programvare, den er ikke innutiv, dårlig måte å sette opp macroer på, elendig tilpassningsmuligheter. Hadde en Steel Series Sensei som jeg testet for en stund siden, helt overveldende innstillngsmuligheter.

 

Frank

 

Har hatt 3 stk R.A.T. 7, alle med sensorproblemer. Bare å google litt, det er et velkjent problem. De bruker billiglaser. Samme laser på den nye MMO musa de ga ut også...

 

Og hvilken musmatte har du brukt til disse? Jeg bruker svart matte fra SteelSeries, hadde en Qpad og en Rokkat musmatte med fargesprakende flate, SS er helt svart og har aldri gitt noen problemer i det hele tatt, det er i hvertfall min personlige erfaring med denne musa, kanskje jeg bare er heldig :-D

 

Frank

 

Testet med diverse musmatter, QPAD, Steelseries etc, også helt svarte. Reklamerte også på 2 mus og fikk tilsendt nye. Alle hadde samme problemet.

 

Aldri hatt problemer med Microsoft og Logitech mus, og jeg har nå en QPAD 5K L.E. som også funker bra. Det eneste jeg har å utsette på den er selve overflaten... den har blitt veldig fort slitt der jeg hviler tommel, ringfinger og lillefinger. Overflaten blir helt ruglete der fordi gummien blir slitt bort.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...