Gå til innhold

Over og ut for Microsoft Flight (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er synd at MS har kuttet ut sitt arbeid med flysimulatorer da de har vært den eneste leverandøren av konsumer-priset profesjonelle flysimulatorer.

 

Jeg er en stor fan av MSFS-serien, og det er svært synd at det ikke kommer noen nye utgaver, for jeg har hatt mange morsomme timer med flyving, og med de mange add-on -ene har jeg virkelig kunnet lekt meg med flyving.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
I motsetning til Microsoft Flight Simulator har ikke spillet tatt sikte på å være kun for de mest ivrige flynerdene, slik at det også er mulig for nybegynnere å hoppe inn i cockpiten.

 

Det er jo ingen simulator på noen som helst måte, og er vel egentlig mer å anse som KUN for nybegynnere. Å gå fra MSFS til Flight var en gedigen skuffelse. Det ble avinstallert etter få minutter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tanken bak Flight var ikke å ta sikte på også være for nybegynnere.

Det var å lage ett simpelt crap arcade spill med mulighet for uendelig mange melke ekspansjoner og pakke det hele inn i en good looking eske som kanskje også lurte de eldre traverene.

M$

Endret av Zeph
  • Liker 2
Lenke til kommentar

MS hadde full skivebom når det gjaldt forretningsmodell for Flight. Som virtuell pilot (med fare for å høres blærete ut) ville jeg mye heller betalt 500,- for hele verden slik som i FSX, enn å melkes for kontinuerlige nye områder. Det blir rett og slett for dumt, spesielt med tanke på hvor mange i community-et som flyr jetfly.

På mange måter falt de mellom to stoler hva angår målgruppe; det ble ikke helt "lekent" nok for "den vanlige spilleren", og _langt_ ifra godt nok for en entusiast.

Endret av Scoops
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...