Gå til innhold

[Løst] Går det an å laste ned The Sims 3 utvidelsespakke på flere pc'er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Overskriften sier vel det meste men går det ann å laste ned The sims 3 utvidelsespakke på flere enn en PC eller er det begrenset til en PC per CD du har? Takk for svar! :)

Jeg er relativt sikker på at du kan installere dem på andre maskiner :)

Har lånt bort mine til venner uten problemer for dem eller meg selv da jeg fikk dem tilbake. Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

Endret av Scoops
Lenke til kommentar

Overskriften sier vel det meste men går det ann å laste ned The sims 3 utvidelsespakke på flere enn en PC eller er det begrenset til en PC per CD du har? Takk for svar! :)

Jeg er relativt sikker på at du kan installere dem på andre maskiner :)

Har lånt bort mine til venner uten problemer for dem eller meg selv da jeg fikk dem tilbake. Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

 

Takk for svaret :) Er litt noob så setter pris på en forklaring på dette:

Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

Hva betyr det å logge inn i launcheren?

Lenke til kommentar

Overskriften sier vel det meste men går det ann å laste ned The sims 3 utvidelsespakke på flere enn en PC eller er det begrenset til en PC per CD du har? Takk for svar! :)

Jeg er relativt sikker på at du kan installere dem på andre maskiner :)

Har lånt bort mine til venner uten problemer for dem eller meg selv da jeg fikk dem tilbake. Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

 

Takk for svaret :) Er litt noob så setter pris på en forklaring på dette:

Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

Hva betyr det å logge inn i launcheren?

Når du starter spillet, får du opp et mindre vindu med et par menyer på venstre side, og nyheter og stæsj på høyre side. Øverst i høyre hjørne kan man logge inn med en brukerkonto (for å kjøpe ting i nettbutikken, tilgang til forum osv.). Vet ikke om det fungerer slik, men det kan hende at de registerer serienummeret på spillet dersom man logger inn, og da er det dumt hvis det blir flyttet over på en annen bruker.

Når det er sagt, tror jeg egentlig ikke at det faktisk skjer. Dersom du skal låne det bort til noen, så har de egentlig ingen grunn til å logge inn uansett.

 

[EDIT: Om du ikke får opp dette vinduet og går rett inn i selve spillet, så starter du det kanskje med spillets .exe-fil og omgår dette vinduet. Ved en vanlig installasjon uten modifikasjoner, får man opp denne launcheren først.]

post-214117-0-94600800-1343198141_thumb.jpg

Endret av Scoops
Lenke til kommentar

Overskriften sier vel det meste men går det ann å laste ned The sims 3 utvidelsespakke på flere enn en PC eller er det begrenset til en PC per CD du har? Takk for svar! :)

Jeg er relativt sikker på at du kan installere dem på andre maskiner :)

Har lånt bort mine til venner uten problemer for dem eller meg selv da jeg fikk dem tilbake. Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

 

Takk for svaret :) Er litt noob så setter pris på en forklaring på dette:

Bare sørg for at de ikke logger inn i launcheren med spillet ditt, just in case.

Hva betyr det å logge inn i launcheren?

Når du starter spillet, får du opp et mindre vindu med et par menyer på venstre side, og nyheter og stæsj på høyre side. Øverst i høyre hjørne kan man logge inn med en brukerkonto (for å kjøpe ting i nettbutikken, tilgang til forum osv.). Vet ikke om det fungerer slik, men det kan hende at de registerer serienummeret på spillet dersom man logger inn, og da er det dumt hvis det blir flyttet over på en annen bruker.

Når det er sagt, tror jeg egentlig ikke at det faktisk skjer. Dersom du skal låne det bort til noen, så har de egentlig ingen grunn til å logge inn uansett.

 

[EDIT: Om du ikke får opp dette vinduet og går rett inn i selve spillet, så starter du det kanskje med spillets .exe-fil og omgår dette vinduet. Ved en vanlig installasjon uten modifikasjoner, får man opp denne launcheren først.]

 

Jeg får opp det vinduet, så da går det nok bra. Men hvis jeg glemmer å logge meg ut av sims, kan da den andre personen som bruker samme spill bruke min bruker, eller blir den da automatisk logget ut i og med at det er 2 forskjellige pc'er?

Lenke til kommentar

Tipper det går helt fint å bruke din bruker. EA har selv sagt at det ikke er noen kopisperre som begrenser antall maskiner den ligger installert/er startet fra. Just like in the old days.

 

Men det er ikke nødvendig å logge inn for å spille. Det har ingen hensikt annet enn å kunne gjøre kontoinnstilinger og skrive i forums og lignende derfra istedet for i din egen nettleser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...