Gå til innhold

Hva koster det og bruke nettbank, og overføre penger til svensk konto


piapia_

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lurer på om det koster noe og overføre beløp via nettbank?

 

Koster det noe og overføre penger til norsk konto i Norge? Koster det noe og overføre til svensk konto?

 

Er usikker på om det kommer valutagebyr om jeg overfører til svensk konto.

Er interessert i alle kostnader, når en tar ut i minibank kalles det gebyrfritt selv om en har valutagebyr på 1,75% av beløpet. Selv om det ikke er mange prosentene blir det litt likevel et større beløp om det er snakk om å betale husleie eller lignede flere ganger.

Endret av piapia_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bare spurt om tjenester jeg trenger og som er relevant for mitt bruk, og alt det svarte de dog svart feil på. Hver gang de har svart at det er gratis, og det har hver gang vist seg og koste penger.

De påsto hardnakket at det var helt gratis og uten gebyrer, også uten valutagebyrer og ta ut penger av minibank i utlandet, helt uten kostnader for meg skulle det være. Det stemte ikke. En annen gang påsto de at det var gratis og bruke postgiro, til og med da jeg spurte om de var helt sikre for dette pleier og koste penger sa de ikke i nordea! Men da jeg kom en uke etter kostet det penger og bruke postgiro likevel. De er veldig glad i og si at ting er gebyrfritt og helt uten kostnader, men når en skal benytte seg av tjenesten da viser det seg at det koster penger likevel. Derfor er jeg ikke sikker på at banken gir meg korrekt informasjon.

 

Jeg håper noen her vet mer om det er gratis og bruke nettbank, samt og overføre penger til svenske kontoer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...