Gå til innhold

Nå kan du prøve Hardwares nye design


Anbefalte innlegg

Minimalistisk er et godt nøkkelord å starte med når man skal endre designet på siden.

Synes det meste ser bra ut men et par ting å peke på.

 

Skygger - som bemerket tidligere, skygge fungerer dårlig i "rammen".

 

Farger - Noe jeg synes mangler på samtlige norske "teknofil"-sider; FOKUS PÅ FARGER. Hvis jeg setter av en halvtime til å skumme igjennom artikler, sitter jeg igjen med vondt i øynene. Svart skrift på hvit bakgrunn er ikke bra, og dette burde bli satt i fokus.

 

Dersom det vil bli samme mengde reklame som i betaen, ser det lovende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du skrudd av ClearType i windows? Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Skjerm -&--#62; "Juster ClearType-tekst". Uten denne skrudd på vil toppen se ganske stygg ut.

 

Se der ja, hmm hvorfor viste ikke jeg om det.. :/ jaja Da er det ikke noe jeg klager på =)

Endret av Perril
Lenke til kommentar

Synes header og meny er MYE bedre i dag.

Reklamen som følger kommentarene under artiklene, er langt en langt dårligere løsning enn i dag.

Ikonet fra søkefeltet er borte i det nye..

Og designmessing som nevnt av flere, er skygge effektene i det nye dårligere enn i dagens design.

Synes noen elementer er bedre, men at totalt sett at det er et mer "amatørmessig" design enn dagens.

 

Håper (men tror vell ikke) at dere ikke går videre med dette.

Lenke til kommentar

Syns det er unødvendig med den adblock beskjeden. Greit nok hvis man får beskjed èn gang og så er den borte. En av grunnene til at enkelte bruker adblock er jo for nettopp å få mer innhold på siden istedet for at masse plass går bort i header-reklame osv ...

Joda, skjønner godt at dere trener å tjene penger, men for meg blir det prinsipp for meg selv at jeg selv skal få bestemme hva jeg vil ha med.

Prøvde både med og uten adblock - og prøvde å fjerne beskjeden. Sannelig hadde dere laget generering av element (eller hva det kalles) og påtvang med denne beskjeden uansett .... prøvde dere på.

 

Så av den grunn blir adblock stående på her og også beskjeden deres er fjernet. Kunne sikkert hatt adblock av, men det går en f ... i meg når det prøves å gjøres på denne måten.

 

Edit: My bad - var kun på hw.no og ikke beta'n. Samme 'tull' fant jeg ikke på betaen og reklamen jeg så var ikke så forstyrrende og jeg kunne velge selv uten å få beskjed trykt i trynet om at jeg hadde adblock. Er det slik, så kan jeg nok la adblock være av ja.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Dette så ikke bra ut på de litt eldre pc'ene vi har på jobb,,, Legger ved en skjermdump, disse pc'ene kjører xp har en skjermoppløsning på 1280x960 og kjører ie 8 (desverre)

 

Takk for screenshot, sender denne videre til teknisk. Ser ut til at alle eldre IE-versjoner har problemer med designen.

 

Se for øvrig denne posten:

https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=1111

Lenke til kommentar

Jeg synes designet var veldig fint. Minimalistisk og enkelt. Ikke for fancy, og rette kanter. Ser bra ut!

 

Kanskje det kunne innehold bittelitt mørkeblå (ikke lyseblå), bare en tynn stripe mellom artiklene slik det er nå, og en tynn stripe i toppen. Ellers liker jeg logoen og siden ellers. Enkelt å lese.

 

Har skrevet forlag på idèsiden så jeg skriver ikke så detaljert her. Link til forslagssiden: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showproject=19

 

Jo flere som gir tilbakemelding, jo bedre. :)

Lenke til kommentar

selv om det er beta så har jeg et felt på høyre side som ikke viser noen ting . det er på 4 cm på min skjerm

på venstre side er det et område med reklame.

 

nettsiden er også for bred i forhold til skjermen min som er på 1280 x 1024 punkter

 

jeg bruker firefox

og adblock selv om det ikke ser ut til fungere

 

Ellers så så det helt ok ut

( kanskje lit gammeldags på en moderen måte )

Endret av den andre elgen
Lenke til kommentar

Overskrift og illustrasjonsfoto i artiklene tar alt for mye plass på artikkelsidene. Selv i 1920x1200 får man ingen ny informasjon av å klikke på en forsidelenke (kun teaseren man allerede har sett forstørret 15 ganger) før man har scrollet en side ned. Det er ingen grunn til å trykke dette i trynet på brukeren nok en gang.

 

Etterfølgende sider (i tester/flersiders artikler) er noe bedre, men også her er overskrift i krigstyper helt unødvendig. At, for eksempel, "For 15 000 kroner er denne et røverkjøp" fortalte dere meg allerede før jeg gikk inn på artikkelen. We get it. Jeg trenger det ikke gjentatt over halve skjermen på alle undersidene som om dere advarte om at zombie-apokalypsen var på vei mot landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Syns logoen var litt i det størate laget..

men med at "logg på", "registrer" og knappen for å laste inn flere kommentarer var gul... no me gusta :thumbdown:

 

 

Hei

 

Disse knappene er sorte i våre browsere. Hvilken nettleser bruker du, og kunne du postet en screenshot?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...