Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ung jente vil møte meg


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, er en 18 år gammel gutt.

 

Har kjent denne jenta ganske lenge da vi gikk på samme barneskole, og hun bor 5minutter unna meg.

 

Jeg er 94, og hun er 97, blir det litt mye aldersforskjell?

 

Hun er en pen jente med en fin kropp, men er litt redd for om det er tabu av meg å gjøre dette. Hun er forresten 15 år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke noe problem med et forhold mellom en gutt på 18 og en jente på 15.

 

Bare pass på at alle parter er med på det og ikke prøv å tving henne med på noe seksuelt siden lavalderen er 16, det burde være med begge sin konsens og ikke være påtvunget fra din side eller så kan du eventuelt få litt problemer. Sannsynligvis så går det bra siden aldersforskjellen er så liten at få hadde brydd seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det Martin over meg prøver å formidle er at det i følge urbandictionary er akseptert for en 18-åring å være sammen med en som er 16 år eller eldre.

 

Jeg synes 18/15 er helt greit. I følge allmennkunnskap er dere sannsynligvis ganske likt utviklet mentalt uansett. Det jeg synes er viktig er at dere begge vet hva dere driver med, at ingen blir lurt. Begge bør vite hvilket type forhold det er, og alt må skje på egne premisser. Angående sex tror jeg det skulle gå greit før hun er 16, men det kan ofte være lurt å vente med dette en stund uansett, til dere blir litt bedre kjent med hverandre. Plutselig er hun 16 ^^,

Lenke til kommentar

Det Martin over meg prøver å formidle er at det i følge urbandictionary er akseptert for en 18-åring å være sammen med en som er 16 år eller eldre.

 

Jeg synes 18/15 er helt greit. I følge allmennkunnskap er dere sannsynligvis ganske likt utviklet mentalt uansett. Det jeg synes er viktig er at dere begge vet hva dere driver med, at ingen blir lurt. Begge bør vite hvilket type forhold det er, og alt må skje på egne premisser. Angående sex tror jeg det skulle gå greit før hun er 16, men det kan ofte være lurt å vente med dette en stund uansett, til dere blir litt bedre kjent med hverandre. Plutselig er hun 16 ^^,

 

Det er STOR forskjell på noen 18åringer og 15 åringer.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, er en 18 år gammel gutt.

 

Har kjent denne jenta ganske lenge da vi gikk på samme barneskole, og hun bor 5minutter unna meg.

 

Jeg er 94, og hun er 97, blir det litt mye aldersforskjell?

 

Hun er en pen jente med en fin kropp, men er litt redd for om det er tabu av meg å gjøre dette. Hun er forresten 15 år.

Heldiggris...

 

 

Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg

Rasstapp! Ligg langt unna henne. Berre hald deg langt unna henne. Det er best for ho. Endret av Staketten
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg

 

Neineinei. Ikke bare er hun altfor ung, du er et rasshøl i tillegg! Hvorfor bega du deg ut på dette hvis du føler det på den måten? Hold deg unna henne.

 

PS! Ikke lenge siden to gutter fra nærområdet mitt ble anmeldt for sex med mindreårige (de var 18-19, hun var 15) fordi moren leste om det i dagboken til datteren sin...

Endret av boob
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ro ned, har ikke pult henne enda, men tror jeg kan gjøre det hvis jeg vil. Hva burde jeg gjøre? Rett etter at jeg har runket har jeg 0 følelser for henne.

 

Vanskelig å holde seg unna henne fordi hun er jo pen, men følelsene er ikke romantiske, de er bare seksuelle.

Lenke til kommentar

Har et nytt stort problem, tenker bare på henne når jeg er kåt, har overhode 0 følelser for henne etter at jeg har tømt meg

Okei, here's what you do. Ligg med henne. Og jeg mener ikke bare et lite femminutt, etter at du såvidt har tatt på puppene hennes over skjorta. Jeg mener, jag ut foreldrene dine, varm henne opp hele ettermiddagen og knull henne oppetter veggene hele kvelden. Som om du mener det. Hvis ingen har blåmerker etterpå har du ikke gjort en god nok jobb, og bør prøve igjen senere.

 

Alright, etterpå, når hun ligger i armkroken din, og dere ler og pillowtalker og whatnot, sprekker du bobla. Og gjør det smooth. Trikset er å ikke få det til å framstå som om du utnytter henne, NOE DU IKKE SKAL GJØRE! Du kan f.eks. si noe sånt som dette:

 

"Du er jævlig awesome. Og jeg digger dette, og jeg vil ikke at det skal ta slutt. Men akkurat nå så er det så jævlig mye dritt som foregår på en gang, og jeg orker ikke og trenger ikke et sånt forhold med facebookoppdateringer der vi forteller verden hvor mye vi elsker hverandre, og alle går rundt og spør om oss og prater om oss. Jeg hadde håpet at vi kanskje... kunne ha holdt dette under teppet, hvis du skjønner?" MEN, du får kun lov til å si om du faktisk mener det, og er istand til å vise følelser iallfall de timene dere er sammen etter at du har besudlet denne stakkars fjortisen. Har du mer lyst til å si "For meg er du bare en vandrende vagina." kan du bare ryke og reise.

 

Siste steg er å få henne til å forstå at dette kun er fling, noe midlertidig. Dere er to personer som har det gøy. Det er den vanskeligste biten, og her kan jeg ikke hjelpe deg. For du skal vite at du spiller et farlig spill og det kommer til å bite deg i rævva. Det kommer ikke til å ende bra uansett hva du gjør fra nå av, folk vil bli såret. Du også, selv om du er "drittsekken" her.

 

Godspeed.

 

Edit: Åh, du har ikke knullet henne? Vel... Disregard everything.

Endret av Frohman
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Om du har ingen følelser for ho, så er det bedre å la vere.

For det første, så slepper du å såre stakkars jente og føkke ho opp.

For det andre, så kan det slå tilbake på deg. Dokke knulla, du slår opp/ho skjønner du berre utnytter ho, ho snakker med foreldra/anmelder deg, du er stemplet som pedo for resten av livet. Ække kjekt å ha noe slikt på rulleblad, nei.

Lenke til kommentar

Kunne godt blitt sammen med henne, har kanskje litt følelser, har jo det ca 1 time etter at jeg har ronka så kommer følelsene tilbake, men jeg vil ha et "hemmelig" forhold, dvs at det ikke skal være på facebook osv. Har 1 år igjen på skole, og vil ikke være den som går etter de unge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...