Gå til innhold

Fantasy Premier League 2012/2013


Maefteda

Anbefalte innlegg

Formspiller er jo riktig. Puttet i nesten hver treningskamp, men han har vært ryktet ut under hele overgangsvinduet. Jeg tror han har noe i PL å gjøre. Målteft som han har er det ikke lett å trene opp. Tviler uansett veldig på å få se han noe særlig i PL.

 

Å ja, sånn ja. Hva skjer på fantasy når spillere forsvinner bort forresten? Og tror du Baldock spiller i dag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker :)

 

Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett.

 

Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng.

Lenke til kommentar

Er jo i alle fall en prøverunde, så man kan jo se om det funker :)

Hørte av en venn i går at uansett hva man gjør, om man bytter mange spillere uten wildcard osv de 2 første ukene teller det ikke uansett da de 2 første ukene er prøverunde uansett.

Er dette sant? Isåfall kan jeg bytte ut store deler av laget mitt uten å få minuspoeng.

Det stemmer nok ikke. I fjor var det sånn, men det var fordi serverne klikka pga. for stor pågang før deadline.

Lenke til kommentar

Friedel

Clichy - Mertesacker - Taylor R

Gervinho - Kagawa - Mata © - Yaya Toure

Baldock - Tevez - Torres

 

Subs: Rio Ferdinand - Myaichi - Barnett

 

Sum: 98 mill

 

Takk for seieren, på forskudd :)

Tipper Kagawa blir brukt sparsomt. :p

 

Baldock er forsåvidt så og si klar for et bunnlag i Championship.

 

Haha! Vent og se. Kagawa har jo spilt masse i pre-season, og på scout sto Baldock som formspiller :p

 

Jepp, så kjøpte vi en spiller fra dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...