Gå til innhold

Slik så iPad ut åtte år før lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaaa? Så hvor er dette bildet da?

Nederst i artikkelen? :p

 

 

Men det sier jo i såfall noe om Apple. Produktet har vært under utvikling i 10 år (8+tiden det tar å komme frem til den prototypen) før det ble lansert. Her lanseres ikke noe som er uferdig, men man fortsetter til det er perfekt.

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jaaa? Så hvor er dette bildet da?

Nederst i artikkelen? :p

 

 

Men det sier jo i såfall noe om Apple. Produktet har vært under utvikling i 10 år (8+tiden det tar å komme frem til den prototypen) før det ble lansert. Her lanseres ikke noe som er uferdig, men man fortsetter til det er perfekt.

 

En prototype er noe som virker. Dersom dette er en plastskive uten funskjon så er det lite relevant. Designprøver finnes det mange av. Jeg ser ihvertfall ingen bilder der platen er slått på. Dessuten er det lite sannsynlig at noen produsenter her i verden hiver ut noe som helst uten å bruke en bøtte med år på utvikling før lansering.

Lenke til kommentar

Det kunne sikkert gått enda fortere:

We’re getting there, even if it is taking longer than it should because Apple has to drag a bunch of Neanderthals kicking and screaming into the future.

(Jeg husker desverre ikke hvor jeg fant dette, men tror det var en diskusjon om ting Apple sløyfet fra produktene sine, slik som floppydisker osv. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...