Gå til innhold

Bare regjeringen kan løse sigøynerproblemet.


Anbefalte innlegg

Lokalpolitikere kan bare skyve problemene til hverandre. Bare regjeringen kan sende dem ut, det eneste tiltaket som har noen reell virkning.

 

Kommunister og en del Ap-folk smelter nå sammen med muslimer på den ene siden og utnytter sigøynere på den andre siden for å ødelegge samfunnet. Ethvert samfunn som mener å løse andre kulturers uansvarlige livsførsel og evt påfølgende overbefolkning ved å importere deres lykkejegere og flyktninger hit har per definisjon tapt og vil utslette seg selv innen kort tid. Sigøynerne er et fullstendig unødvendig, men likevel sekundært problem ift importen av Islam.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gratulerer med en flunka ny konspirasjonsteori - jeg ser frem til utviklingen av den

 

:)

 

Det er morsomt med nordmenn og særlig f eks fellesprogrammerte norske samfunnsviterstudenter. Så snart noe sies som avviker fra den statlige norske Dagsrevyen og de statsfinansierte norske avisene er det en "konspirasjonsteori". For det første er det jeg skriver ingen "teori" fordi det er høyst observerbart, og for det andre er konspirasjoner av alle slag helt vanlige i historien. Jeg anbefaler deg å komme deg ut av ditt mentale norske fengsel.

Endret av PeterB
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg har nok bodd i det fengselet så lenge at jeg også har lært meg å stå med ryggen helt inn til veggen, før jeg bøyer meg ned etter såpestykket. Den muslimske innbilte fare, blir slett ikke farligere av å blande3 inn romfolket i den - den blir bare enda mer på viddene, etter min oppfatning.

Lenke til kommentar

Jeg har nok bodd i det fengselet så lenge at jeg også har lært meg å stå med ryggen helt inn til veggen, før jeg bøyer meg ned etter såpestykket. Den muslimske innbilte fare, blir slett ikke farligere av å blande3 inn romfolket i den - den blir bare enda mer på viddene, etter min oppfatning.

 

Ditt sløve svar er litt trist, der du bl a refererer til min klare setning, "Sigøynerne er et fullstendig unødvendig, men likevel sekundært problem ift importen av Islam.", med å rable blindt om at Islam er en "innbilt" fare og samtidig ved sløvt å si at jeg "blander". Jeg "blander" ikke. Jeg sammenligner som du ser.

Lenke til kommentar

Jeg får med meg at du passer på å blande inn romgfolk i "den vanlige muslim-hetsen", og utvider det med å samtidig hetse romfolket.

 

Nei, det er faktisk muslimer som hetser (hat, likegyldighet, selvavsondring, trusler og vold(ofte i feige og hyenelignende grupper)) ikkemuslimer og ulydige muslimer. Alt annet er bare reaksjoner på dette. Sigøynere er foreløpig et enkelt problem å løse ved utsendelse. Muslimer er også et ved utsendelse eminent løsbart, men nå i omfang mye større, problem. Jeg "utvidet" forøvrig ikke fra muslimer til sigøynere, men utvidet derimot fra sigøynere til muslimer nettopp for å sette den latterlig selvpåførte og unødvendige sigøynerimporten i perspektiv med noe tross alt mye mer alvorlig og større.

Endret av PeterB
Lenke til kommentar

Dette kan enkelt løses ved ankomst til Norge, still krav til vedkommendes formål med turen og sjekk at de har nok penger til å forsørge seg selv. Ikke la dette bli nok en sak hvor en liten virkelighetsfjern gruppe langt ute på venstresiden skal pålegge andre fredelig mennesker et moralsk ansvar ovenfor en bedriten gruppe mennesker fra Romania!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ser nok hva du prøver på - vær du sikker.

 

Det du gjør er å forsøke å utnytte aggresjonen som er rettet mot romfolket, og bruke den negative energien for å høyen frykten mot den innbilte muslimfaren - og rekkruttere flere forvirrede sjeler til egen leir.

Lenke til kommentar

Jeg ser nok hva du prøver på - vær du sikker.

 

Det du gjør er å forsøke å utnytte aggresjonen som er rettet mot romfolket, og bruke den negative energien for å høyen frykten mot den innbilte muslimfaren - og rekkruttere flere forvirrede sjeler til egen leir.

 

Begge er uønskede både av nordmenn og av ikkemuslimske innvandrere. Den ene gruppen er liten og den andre er dessverre ganske stor. Begge er problemer av delvis lignende art, men altså av ulike størrelser. Så det er så absolutt på sin plass å snakke både om begge samtidig og om begge hver for seg. Du virker jo tragisk programmert som en automat uavhengig av realiteter, og prøver helt kunstig og svært ynkelig å diskutere meg istedenfor saken. Men det er typisk for en del sløve norske studentungdommer. Dem er det jo mange av. Og Islam er ingen "innbilt" fare. Det er nettopp de kunnskapsfattige og mentalt svake som lar seg besnære av Islam også i Norge.

 

Dessuten har du flyttet tråden til en rar kategori. Det eksisterer mao intet fritt debatterende forum i landet Norge.

Endret av PeterB
Lenke til kommentar
Dessuten har du flyttet tråden til en rar kategori. Det eksisterer mao intet fritt debatterende forum i landet Norge.

Litt off topic, men: Nei det har han ikke. Pencilcase er ikke moderator eller admin på forumet og kan ikke flytte tråder.

 

Det er for ordens skyld ikke jeg lenger heller, men det var jeg som opprettet denne "rare" kategorien i sin tid. Formålet var nettopp å sikre den frie debatten: Det var nemlig slik at brukere flest den gangen mislikte tråder som "misjonerte" uten å inivitere til diskusjon, og ofte ønsket dem stengt. For å unngå det opprettet vi Oppslagstavlen der slike innlegg skulle kunne postes fritt. (Dog innenfor retningslinjene og Norges lover.)

 

Men borsett fra at du skyter på feil bruker har du helt rett. Det eksisterer ikke noe "fritt" debatterende forum i Norge, i hvertfall ikke som jeg kjenner til. Forumet tilhører eierne, og det er deres privilegium å definere hva slags innhold de vil ha. Eierne er Mediehuset Tek, og de er som navnet antyder en teknologiorientert mediebedrift. Det er der deres interesser og inntekter ligger, og at de også lar folk som deg og meg gratis mene noe om politikk her på forumet er ren sponsing fra deres side. (Selvsagt i håp om at forumet på den måten får større oppslutning og trafikk.)

 

Jeg har ofte drømt på å starte et eget forum. Eventuelt å vinne i Lotto og kjøpe dette. Men så lenge Lottogevinstene mine har tilgode å overstige 50 kroner så blir det med drømmen. Jeg vet ikke om du er bedre beslått, i så fall kan jo du starte drømmeforumet der alt er lov. I så fall må du fortelle oss om det lykkes, jeg har min tvil. Anarki på internett har det med å bli infantilt. (Og som i trafikken å ende med alle kolliderer med alle. Trafikkregler er av og til en god ting.)

 

On topic: Jeg mener det er en gruppe til som kan løse problemet, nemlig sigøynerne selv. Det har faktisk muslimer flest gjort her i landet, selv om det er vanskelig å se i den stadige strømmen av nye. Det er mulig sigøynerkulturen er for anderledes til at det lar seg gjøre, men de burde få ansvaret selv for å prøve.

 

Jeg så at et par av dem uttrykte i Aftenposten at de var i Norge for å jobbe, men at ingen ville gi dem jobb. Det synes jeg noen burde gjøre, tilby dem jobb, så fikk vi se om de mente alvor.

 

Og nei, islam generelt er ingen inbilt fare. Spesielt ikke for muslimene selv. Men her i Norge er den faktisk ingen fare å snakke om. Det fordi det etterhvert vil bli færre kunnskapsfattige i innvandrebefolkningens kommende generasjoner. (Igjen kanskje vanskelig å se for enkelte fordi det hele tiden kommer nye.) De "mentalt svake" er nok mer likelig fordelt i befolkningsgruppene.

 

Ellers morsomt at du kaller PC for en studenterungdom. Det tar han sikkert som et kompliment, det ville jeg gjort. Jeg ble nettopp minnet på at kullet mitt hadde 25 års jubileum siden vi var ferdige i år. :wee:

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...