Gå til innhold

Microsoft flight sim x eller Microsoft Flight?


Anbefalte innlegg

Hei! :D

 

Jeg lurer rett og slett på hva som er best av flight sim x og microsoft flight. Jeg finner micrisoft flight sim x til 120 kr billigst, men microsoft flight er gratis. Desverre har ikke mocrosoft flight jetfly, pluss at man trenger masse addon-s får at det egentlig skal kunne måle seg mot flight sim x.(Det finnes add-ons til FSX også som gjør spillet bedre)

 

Men hva mener dere? :) Hva er billigst, og hva vil jeg få best opplevelse av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! inv_biggrin.gif

 

Jeg lurer rett og slett på hva som er best av flight sim x og microsoft flight. Jeg finner micrisoft flight sim x til 120 kr billigst, men microsoft flight er gratis. Desverre har ikke mocrosoft flight jetfly, pluss at man trenger masse addon-s får at det egentlig skal kunne måle seg mot flight sim x.(Det finnes add-ons til FSX også som gjør spillet bedre)

 

Men hva mener dere? smile.png Hva er billigst, og hva vil jeg få best opplevelse av?

 

Du vil nok få mye mer igjen for MS FSX, men det skader jo ikke å laste ned Flight siden den uansett er gratis. Flight toucher innom en brøkdel av hva FSX kan gi, men kan være en grei start:-)

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Tja, kommer litt ann på hva du liker. Uten tvil er FSX best etter min mening. Masse custom content, du kan utforske hele verden, ingen restriksjoner mtp fly etc, og en god simulator. Microsoft Flight er mindre fokus på sim og mer fokus på arcade.. Fly og område du kan fly i er svært restricted. Men er nok et fint spill for de som ikke orker å dykke inn i FSX, som er litt mer krevende, og bare vil ha litt kjapp flymorro.

Lenke til kommentar

Ok, da laster jeg ned begge spillene! Men jeg kommer bare til å kjøpe add-ons til FSX.

Noen anbefalinger? Jeg synes cargo pilot høres veldig kult ut, hvor man starter en karriere på bunnen og skal jobbe seg oppover. Jeg elsker sånne spill! Derfor tenkte jeg også på airliner pilot, men det står at den bare er kompitabel med FS 2004, ikke FSX, derfor lurer jeg på om dere vet om en lignende add-on til FSX, eller andre kule add-ons?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...