aannddyy911 Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Hei jeg har ett problem når det kommer til strøm forsyning med pcen min. I løpet av de 3 siste dagene har pcens strømmåler oppført seg litt rart, den viser alltid at pcen har 100% strøm når den ellers ikke har det eller etter at jeg har puttet in kabelen og den har skrudd seg av. Når jeg putter strømstyringen på HP-anbefalt kommer det alltid et lite kryss nederst ved strømmåleren. Det aller værste er at når jeg har ladet pcen i såppas lang tid at batteri burde være fult for strøm kan jeg ikke ha kontakten ute av pcen i mer en 5-10 min før den skrur seg av. Kan dette ha noe med at jeg har laderen alt for mye inne i pcen? Eller må jeg skifte batteri? Pcen er en HP Pavellion DV6
Syar-2003 Skrevet 9. juli 2012 Skrevet 9. juli 2012 Det er nok batteriet som er gåent. Hvor lenge har du hatt den. Rundt 1 - 2 år varighet på batterier er ikke uvanlig .
aannddyy911 Skrevet 9. juli 2012 Forfatter Skrevet 9. juli 2012 Jeg har hatt den rundt halv annet år nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå