Gå til innhold

Smertefri The Secret World-lansering (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har litt over et døgn i spilletid siden de åpnet for early access, og jeg synes det er ekstremt bra! Har ikke kjedet meg et øyeblikk.

 

Stemingen er god, quests krever at man bruker hodet og man kan kombinere skills og våpen som man føler for.

 

Angrer ikke på at jeg kjøpte lifetime subscription!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Beste mmo jeg har spilt! Og ellers enn det er det et veldig bra spill! Jeg hadde min tvil om spillet, men jeg ble positivt overrasket. :) Er ellers glad på vegne av Funcom at spillet vises å være en suksess, nå får man håpe at suksessen vedvarer. :)

 

Har spilt i 3 beta helger og early access, og har nytt hvert et sekund! :D Men akkurat nå er jeg møkk lei Kingsmouth og zombier..! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg STOR koser meg med dette spillet. Det er noe "nytt" og friskt i en sjanger som har bare gått nedover dem siste årene. Nå gjenstår det jo å se hvordan det blir utover og ikke minst hvordan endgame blir.

 

Men holder spillet samme kvalitet fra start til slutt så kunne jeg ikke bry meg mindre om hvordan endgame blir egentlig...for det her ser ut til å bli en oppdagelsesferd en sent kommer til å glemme.

 

Når det er sagt så håper jeg jo at endgame blir bra, Funcom er tross alt avhengige av å ha abonnenter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilket endgame mener du, Larzen? Ifølge Funcom starter endgame når du logger inn. Dette er ikke WoW. ;) Jeg elsker spillet, og selv etter nesten to døgn in-game er jeg fortsatt i Kingsmouth, og jeg finner fortsatt nye ting og nye missions her. Dro endelig over til neste område i går natt, men blir nok å se i Kingsmouth igjen om en stund. Fantastisk spill. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Spilte tidlig i beta og var så skuffa over hvordan det så ut, føltes og var balansert at jeg ikke orka mer. Ble "lurt" til å kjøpe det av noen venner som beskrev det som en helt annen opplevelse enn betaen. Etter to-tre dager med relativt heftig spilling så må jeg si meg enig.

 

Jeg har blitt sugd inn, bannet og steiket over supervanskelige investigations (Oversette morsekode, tolke bibelsitater og sære visjoner?!) samt blitt skremt vannet av i mørke garasjer. Personlig favoritt er de ubervanskelige investigationene samt groupquests med venner. Har spilt det meste av MMORPGer siden EQ og ALDRI har jeg blitt så hekta. Jeg elsker det og tipper jeg vil være ganske blek resten av sommeren :p

 

Tips: Hvis du ikke liker å finne ut av gåter, la heller være å kjøpe spillet enn å sitte å google svara. Dette spillet er for de som trives med hjernetrim, uttaforboksen-tenking og mer eller mindre obskure og nerdete referanser :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Likte ikke styringen og kontrollen i betaen. Jeg prøvde å konfigurere det slik at jeg kunne spille det som "sikt og skyt" type spill, mens en god venn av meg prøvde den mere tradisjonelle "tab-targeting". Vi ble enige om at kontrollene har ikke bestemt seg hvilken stil de vil kjøre.

 

Min egen mening er at konseptet er genial, men gjennomføringen er... meh...

Lenke til kommentar

Hm fikk plutselig lyste å teste spillet etter å ha sett folka her på forumet skrive varmt om det.

 

Tror bare ikke PCen jeg har med på hytta er rask nok, intel 3000 hd gpu og noe sandy bridge cpu. Hm. Gir de forresten ut noe guest pass? Har ikke så lyst å bruke 60 euro. Gjort det med alle MMO's omtrent og enda ikke funnet noe jeg blir hooked av

Lenke til kommentar

Hvilket endgame mener du, Larzen? Ifølge Funcom starter endgame når du logger inn. Dette er ikke WoW. ;) Jeg elsker spillet, og selv etter nesten to døgn in-game er jeg fortsatt i Kingsmouth, og jeg finner fortsatt nye ting og nye missions her. Dro endelig over til neste område i går natt, men blir nok å se i Kingsmouth igjen om en stund. Fantastisk spill. :)

 

Behøver ikke nevne WoW for å snakke om endgame, men heller samtlige mmorpg spill som er blitt gitt ut. Er fortsatt i Kingsmouth selv å koser meg men det må jo være noe en skal gjøre når en har kommet til "slutten"...så endgame MÅ spillet ha om Funcom skal ha noe håp om å tjene noe penger på abonnenter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...