Gå til innhold

Tilbake til romertiden i Total War: Rome II (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter det eurogamer skriver så er den planlagte utgivelsen en gang i 2. halvdel av 2013

 

Det tror jeg faktisk ikke noe på. Så å si alt i Total War serien har blitt lansert i 1. eller 2. kvartal de siste årene, og jeg tipper de kjører samme modell med Rome II som med Shogun 2. Shogun 2 ble tross alt også annonsert på sommeren, og kom i april året etter. Så tipper rundt april/mai med dette og.

Lenke til kommentar

Etter det eurogamer skriver så er den planlagte utgivelsen en gang i 2. halvdel av 2013

 

Det tror jeg faktisk ikke noe på. Alle spillene siden Empire har blitt lansert i 1. eller 2. kvartal de siste årene, og jeg tipper de kjører samme modell med Rome II som med bl. a Shogun 2. Shogun 2 ble tross alt også annonsert på sommeren, i likhet med Empire og Napoleon, og kom i april året etter. Så tipper rundt april/mai med dette og.

Lenke til kommentar

Æsj, jeg har fremdeles en fem seks spill jeg har kjøpt på steam, inklusive Shogun 2, jeg ikke har rukket å spille enda. For ikke å snakke om uåpnede PC spill i cover som flyter på kontoret, og en TV-benk full av uprøvde 360 spill... For ikke å snakke om spillene som kom for lenge siden som jeg skal kjøpe, Starcraft 2 etc :S

 

Hvordan skal jeg rekke meg ferdig med alle disse før jeg kjøper Rome 2 uten å ha tid til å spille dette?

 

Noen som har litt ledig tid å selge meg?

Endret av serpentbane666
Lenke til kommentar

Lurte på om CA ikke snart skulle lage et nytt TW-spill igår faktisk, litt merkelig å se denne artikkelen idag. :p

 

Forhåpentligvis vil singleplayer holde samme kvalitet som Medival 2: Total War (som dog er langt bedre med SS eller TATW).

 

Æsj, jeg har fremdeles en fem seks spill jeg har kjøpt på steam, inklusive Shogun 2, jeg ikke har rukket å spille enda. For ikke å snakke om uåpnede PC spill i cover som flyter på kontoret, og en TV-benk full av uprøvde 360 spill... For ikke å snakke om spillene som kom for lenge siden som jeg skal kjøpe, Starcraft 2 etc :S

 

Hvordan skal jeg rekke meg ferdig med alle disse før jeg kjøper Rome 2 uten å ha tid til å spille dette?

 

Noen som har litt ledig tid å selge meg?

 

Flisespikkeri, om jeg teller med alle spill på Steam og i boks som jeg ikke har spilt lander jeg i nærheten av 65. :tease:

 

Noe er dog episodebasert og ekspansjonspakker som forhåpentligvis er korte. :wee: Husker N64-tiden i mine yngre år når jeg kun hadde råd til et spill av og til. :love:

 

Mitt råd til deg er å konsentrere deg mest mulig om et spill av gangen for slik å runde flest mulig på kortest tid, spe gjerne tidvis på med litt multiplayer i samme eller andre spill om det blir kjedelig.

Lenke til kommentar

Men Rome 2 singleplayer kan fort bli bra. Og får de på plass et anstendig nivå av mod-support får vi kanskje en ny kul Lotr-mod. En staselig ASOIAF-mod hadde jo også gjort seg.

 

Blir vel ikke noe lettere å modde Rome II enn Shogun II

Det vet vi jo ikke enda. Det kan jo hende de slipper mod-tools denne gangen. Jeg liker å leve i håpet hvertfall. Det er jo alle modene som har holdt liv i Medieval 2 alle disse årene, så å investere i mod-support er ikke alltid så dumt. Bare se på Arma2 hvor DayZ-modden har ført til økt salg sent i produktsyklusen....

Lenke til kommentar

Lurte på om CA ikke snart skulle lage et nytt TW-spill igår faktisk, litt merkelig å se denne artikkelen idag. :p

 

Forhåpentligvis vil singleplayer holde samme kvalitet som Medival 2: Total War (som dog er langt bedre med SS eller TATW).

 

Æsj, jeg har fremdeles en fem seks spill jeg har kjøpt på steam, inklusive Shogun 2, jeg ikke har rukket å spille enda. For ikke å snakke om uåpnede PC spill i cover som flyter på kontoret, og en TV-benk full av uprøvde 360 spill... For ikke å snakke om spillene som kom for lenge siden som jeg skal kjøpe, Starcraft 2 etc :S

 

Hvordan skal jeg rekke meg ferdig med alle disse før jeg kjøper Rome 2 uten å ha tid til å spille dette?

 

Noen som har litt ledig tid å selge meg?

 

Flisespikkeri, om jeg teller med alle spill på Steam og i boks som jeg ikke har spilt lander jeg i nærheten av 65. :tease:

 

Noe er dog episodebasert og ekspansjonspakker som forhåpentligvis er korte. :wee: Husker N64-tiden i mine yngre år når jeg kun hadde råd til et spill av og til. :love:

 

Mitt råd til deg er å konsentrere deg mest mulig om et spill av gangen for slik å runde flest mulig på kortest tid, spe gjerne tidvis på med litt multiplayer i samme eller andre spill om det blir kjedelig.

 

Har vel generelt alt for lite tid til overs, full jobb, skole, tre barn og et større byggeprosjekt stjeler mange timer jeg kunne brukt til å kose meg forran en skjerm. Kanskje en bieffekt av å bli voksen :/

 

Fordelen med å bli voksen er at du kan sette av 50m2 til "gutterom" + 14m2 til kontor i nevnte byggeprosjekt :xmas: Nå har riktig nok fruen gitt den delen av prosjektet sistepri etter nytt kjøkken og et par bad :nei2: , men rommene er klare, bare å sette opp innvendig tak og vegger og fylle på med stæsj. :dribble:

 

Når det er ferdig skal jeg sutre over at jeg har slike flotte rom som jeg ikke har tid til å bruke. Blir vel gøy for barna da skulle jeg tro :hmm:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...