Gå til innhold

Ingen Final Fantasy VII-nyversjon før kvaliteten på serien økes


Anbefalte innlegg

Føler jeg ble dummere for hvert ord jeg leste.

 

Er det mulig? :)

 

Den syntes jeg var skikkelig morsom. Men så fylte jeg tolv år.

 

Du insinuerte til at argumentasjonen min var for svak og at du ble intellektuelt degradert av å lese det jeg skrev tidligere. Problemet med din mangel på et logisk resonnement er nemlig det faktum at det jeg skrev tidligere ikke var en argumentasjon men heller mitt eget synspunkt på situasjonen - det at du ikke har evnen til å oppfatte dette henviser nemlig til det faktum at det er fult mulig at du kanskje er 12 år til tross for at det står skrevet '20' år i profilen din. Skjerp deg. :)

Endret av Symmetrical
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FFX syntes jeg hadde det beste combat systemet. Ordentlig turnbased. FFXIII sitt var sjit, rett og slett. Fikk jo krampe i hendene!

 

Helt enig. Kamp + Sphere Grid var helt topp i FFX. FFXIII feilet på begge områder, begge var kjedelige og personlighetsløse. Jeg hadde ikke hatt noe imot korridorene i FFXIII hvis bare kampsystemet hadde fungert. Men det å drive å svitsje mellom "Sabotør" og "Medic" og slikt, på samme figur, blir bare rart, fjernt og sjarmløst. Foretrekker at hver figur har sin egen funksjon og sitt eget dype system å forholde seg til istedenfor at alle skal kunne være alt. Og hvorfor skal det være så mye action??? Sjarmen med FF-serien er det (semi)turbaserte systemet. Gi meg spill basert på de gamle systemene, med moderne grafikk, så er jeg mer enn fornøyd.

Lenke til kommentar

FFX syntes jeg hadde det beste combat systemet. Ordentlig turnbased. FFXIII sitt var sjit, rett og slett. Fikk jo krampe i hendene!

 

Helt enig. Kamp + Sphere Grid var helt topp i FFX. FFXIII feilet på begge områder, begge var kjedelige og personlighetsløse. Jeg hadde ikke hatt noe imot korridorene i FFXIII hvis bare kampsystemet hadde fungert. Men det å drive å svitsje mellom "Sabotør" og "Medic" og slikt, på samme figur, blir bare rart, fjernt og sjarmløst. Foretrekker at hver figur har sin egen funksjon og sitt eget dype system å forholde seg til istedenfor at alle skal kunne være alt. Og hvorfor skal det være så mye action??? Sjarmen med FF-serien er det (semi)turbaserte systemet. Gi meg spill basert på de gamle systemene, med moderne grafikk, så er jeg mer enn fornøyd.

Dere er begge helt korrekt,

 

Meste parten av folkene som vet om FF vet at 10 har den beste slåssingen, lurer på hvorfor de nedgraderte seg så mye etter 10, har ikke sett en enste FF fight på 10 år, det sier noe.

 

Noen andre en meg som ble litt overasket når Ifrit kom fram, og Limit breaken hannes tok jo av på den tiden XP!!!!

 

Derfor jeg ikke liker noen av de nye spillene fordi de roter seg bort i ting som vanlig. Men min mening er at vi vet aldri hva som skjer bak kulissene så la oss bare følge med og ikke peke hender, folkens ok ;)

Lenke til kommentar

Dere er begge helt korrekt,

 

Meste parten av folkene som vet om FF vet at 10 har den beste slåssingen, lurer på hvorfor de nedgraderte seg så mye etter 10, har ikke sett en enste FF fight på 10 år, det sier noe.

 

Noen andre en meg som ble litt overasket når Ifrit kom fram, og Limit breaken hannes tok jo av på den tiden XP!!!!

 

Derfor jeg ikke liker noen av de nye spillene fordi de roter seg bort i ting som vanlig. Men min mening er at vi vet aldri hva som skjer bak kulissene så la oss bare følge med og ikke peke hender, folkens ok ;)

 

Jeg kan ikke begrunne dette helt konkret men jeg tror - merk: tror - at det kan skyldes av at de tror 'vesten' har ulike forventninger som de da baserer beslutningene sine på. Det virker som om de har gått fra mye Japansk til noe mer multikulturelt som inspirert av den vestlige verden.. :)

Endret av Symmetrical
Lenke til kommentar

Vanskelig å si Symmetrical, det kan godt være du har rett men jeg føler at det er flere grunner til det. Om jeg husker rett sa utviklerne selv for en stund siden at de følte det var litt for mye press for at spillene skulle være så utrolig pene rent grafisk sett at mye av utviklingstiden gikk bort til det og at det derfor tok langt tid å utvikle spillene (leser vi mellom linjene kan jo dette bety at man fikk mindre tid / penger til å utvikle grundig nok nivådesignet og kampsystemet).

 

Serien har hele tiden prøvd å komme med noen nye ting , personlig føler jeg dessverre at det har blitt litt mindre tactic (joda, du må ha riktig kombinasjon av kampmoduser for å vinne en kamp) og at kampene skal føles veldig spektakulære ut, uten at det nødvendigvis betyr at kampene er mer givende.

 

Sånn sett var jo også FFVII ikke uten problemer, noen av "påkallingstrolldommene" tok jo sinnsyk lang tid , det var jo kult å se på , men du ble jaggu meg lei etter å ha sett et par av disse ørten ganger.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si Symmetrical, det kan godt være du har rett men jeg føler at det er flere grunner til det. Om jeg husker rett sa utviklerne selv for en stund siden at de følte det var litt for mye press for at spillene skulle være så utrolig pene rent grafisk sett at mye av utviklingstiden gikk bort til det og at det derfor tok langt tid å utvikle spillene (leser vi mellom linjene kan jo dette bety at man fikk mindre tid / penger til å utvikle grundig nok nivådesignet og kampsystemet).

 

Serien har hele tiden prøvd å komme med noen nye ting , personlig føler jeg dessverre at det har blitt litt mindre tactic (joda, du må ha riktig kombinasjon av kampmoduser for å vinne en kamp) og at kampene skal føles veldig spektakulære ut, uten at det nødvendigvis betyr at kampene er mer givende.

 

Sånn sett var jo også FFVII ikke uten problemer, noen av "påkallingstrolldommene" tok jo sinnsyk lang tid , det var jo kult å se på , men du ble jaggu meg lei etter å ha sett et par av disse ørten ganger.

 

Så det vi alle prøver og si er at de rett og slett har for mye press ,

Om det er grafisk , pengisk, eller fanisk,

 

Vi vet alle at noe er galt, og Square vet det selv, så bedre at vi diskuterer det enn og gå direkte mot skaperne, derfor jeg elsker Gamer , så mye respekt og smarte folk, jeg er ikke smart så jeg liker og høre andre snakke, men ser når folk bare snakker drit om FF...

Lenke til kommentar

Vanskelig å si Symmetrical, det kan godt være du har rett men jeg føler at det er flere grunner til det. Om jeg husker rett sa utviklerne selv for en stund siden at de følte det var litt for mye press for at spillene skulle være så utrolig pene rent grafisk sett at mye av utviklingstiden gikk bort til det og at det derfor tok langt tid å utvikle spillene (leser vi mellom linjene kan jo dette bety at man fikk mindre tid / penger til å utvikle grundig nok nivådesignet og kampsystemet).

 

Serien har hele tiden prøvd å komme med noen nye ting , personlig føler jeg dessverre at det har blitt litt mindre tactic (joda, du må ha riktig kombinasjon av kampmoduser for å vinne en kamp) og at kampene skal føles veldig spektakulære ut, uten at det nødvendigvis betyr at kampene er mer givende.

 

Sånn sett var jo også FFVII ikke uten problemer, noen av "påkallingstrolldommene" tok jo sinnsyk lang tid , det var jo kult å se på , men du ble jaggu meg lei etter å ha sett et par av disse ørten ganger.

 

Ja, det er vanskelig å konkludere med nøyaktig hva problemet er. Det virker som om de også har noen problemer med ledelsen og at de ikke alltid har en god strategi for selve gjennomføringen av spillene deres i dag. For eksempel så floppet FFXIV men til tross for dette så velger de å bruke ekstra mye tid på å 'fikse' dette spillet ved å blant annet implementere en ny grafikkmotor. I en tidligere artikkel som publisert av IGN så var faktisk FFXI Online det spillet Square Enix tjente mest penger på - noe som kan være grunnen til at de ikke gir slipp på FFXIV:

 

http://www.ign.com/a...-of-all-time-is

 

Jeg tror nok at det kan også skyldes av det du skriver - altså at det er mye ekstra press under utviklingen av spillene deres. Men hvor kommer dette presset fra? Kanskje dette presset er et resultat av dårlig kommunikasjon med forbrukerne (hva de ønsker) og avgjørelsene deres? Kanskje de fokuserer resursene deres på områder som ikke er viktig? :)

Lenke til kommentar

Vanskelig å si Symmetrical, det kan godt være du har rett men jeg føler at det er flere grunner til det. Om jeg husker rett sa utviklerne selv for en stund siden at de følte det var litt for mye press for at spillene skulle være så utrolig pene rent grafisk sett at mye av utviklingstiden gikk bort til det og at det derfor tok langt tid å utvikle spillene (leser vi mellom linjene kan jo dette bety at man fikk mindre tid / penger til å utvikle grundig nok nivådesignet og kampsystemet).

 

Serien har hele tiden prøvd å komme med noen nye ting , personlig føler jeg dessverre at det har blitt litt mindre tactic (joda, du må ha riktig kombinasjon av kampmoduser for å vinne en kamp) og at kampene skal føles veldig spektakulære ut, uten at det nødvendigvis betyr at kampene er mer givende.

 

Sånn sett var jo også FFVII ikke uten problemer, noen av "påkallingstrolldommene" tok jo sinnsyk lang tid , det var jo kult å se på , men du ble jaggu meg lei etter å ha sett et par av disse ørten ganger.

 

Ja, det er vanskelig å konkludere med nøyaktig hva problemet er. Det virker som om de også har noen problemer med ledelsen og at de ikke alltid har en god strategi for selve gjennomføringen av spillene deres i dag. For eksempel så floppet FFXIV men til tross for dette så velger de å bruke ekstra mye tid på å 'fikse' dette spillet ved å blant annet implementere en ny grafikkmotor. I en tidligere artikkel som publisert av IGN så var faktisk FFXI Online det spillet Square Enix tjente mest penger på - noe som kan være grunnen til at de ikke gir slipp på FFXIV:

 

http://www.ign.com/a...-of-all-time-is

 

Jeg tror nok at det kan også skyldes av det du skriver - altså at det er mye ekstra press under utviklingen av spillene deres. Men hvor kommer dette presset fra? Kanskje dette presset er et resultat av dårlig kommunikasjon med forbrukerne (hva de ønsker) og avgjørelsene deres? Kanskje de fokuserer resursene deres på områder som ikke er viktig? :)

Jeg må beklage men dette blir bare for teit,

Lenke til kommentar

Det er definitivt noe som er galt, nøyaktig hva som er galt er vanskelig å påpeke for oss som står utenfor men jeg har på følelsen at det er mer enn kun ett problem som må rettes , i det siste så har jeg ikke fulgt med så mye på ha selskapet gjør så det med FFXIV var nytt for meg, men det kommer jo ikke som en overraskelse at selskapet prøver å få liv i spillet så det kan tjene gode penger igjen.

Lenke til kommentar

Det er definitivt noe som er galt, nøyaktig hva som er galt er vanskelig å påpeke for oss som står utenfor men jeg har på følelsen at det er mer enn kun ett problem som må rettes , i det siste så har jeg ikke fulgt med så mye på ha selskapet gjør så det med FFXIV var nytt for meg, men det kommer jo ikke som en overraskelse at selskapet prøver å få liv i spillet så det kan tjene gode penger igjen.

Oja så vi har funnet ut at noe er galt ? av hele dette inlegget av gamer så har vi funnet ut at noe er galt,

 

Jeg er så lei av denne NRK debatten kan vi ikke bare vere fans og give it all hell og snakke om nye spill ikke snakke om ting vi ikke har peiling om eller aldri får peiling om fordi square gir nesten aldri info, dette er som FOX en gjeng med klovner snakker om noe de ikke har peiling på, beklager .....

Lenke til kommentar

Jeg må beklage men dette blir bare for teit,

 

Du gjør deg selv en tjeneste hvis du skriver utdypende i forbindelse med det faktum at man kan fort bli sett på som en idiot (ikke at du er det) dersom man kun skriver "det blir for teit".

 

(...) dette er som FOX en gjeng med klovner snakker om noe de ikke har peiling på, beklager .....

 

Jeg tror nok ikke at du er i en posisjon hvorav du kan på noen som helst måte kritisere andres kunnskaper. Du har ikke i løpet av denne diskusjonen kommet med noe logisk eller konstruktivt og virker som en meningsløs troller - du gir et ganske negativt og irriterende inntrykk.

 

Det er definitivt noe som er galt, nøyaktig hva som er galt er vanskelig å påpeke for oss som står utenfor men jeg har på følelsen at det er mer enn kun ett problem som må rettes , i det siste så har jeg ikke fulgt med så mye på ha selskapet gjør så det med FFXIV var nytt for meg, men det kommer jo ikke som en overraskelse at selskapet prøver å få liv i spillet så det kan tjene gode penger igjen.

 

Jeg er enig i det du skriver og det virker som et logisk resonnement at de forsøker å gjenopplive det spillet som de potensielt kan tjene mye penger med. :)

Endret av Symmetrical
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Realzi nå må du nesten passe litt på frustrasjonen din med mindre du ønsker å bli med en runde på bakrommet.

Denne tråden er passende til å ha en diskusjon om både artikkel og ikke minst rundt temaet som er skrevet om, og da hjelper det ikke at man er fan av serien og ser rødt om noen sier noe galt om den.

Innlegget mitt må nesten taes i sammenheng med de andre innleggene mine der jeg påpeker litt hva jeg personlig mener, #29 blir egentlig litt småprat rundt om at det faktisk er et problem og at det er flere her på tråden som har påpekt flere av disse.

Lenke til kommentar

Realzi nå må du nesten passe litt på frustrasjonen din med mindre du ønsker å bli med en runde på bakrommet.

Denne tråden er passende til å ha en diskusjon om både artikkel og ikke minst rundt temaet som er skrevet om, og da hjelper det ikke at man er fan av serien og ser rødt om noen sier noe galt om den.

Innlegget mitt må nesten taes i sammenheng med de andre innleggene mine der jeg påpeker litt hva jeg personlig mener, #29 blir egentlig litt småprat rundt om at det faktisk er et problem og at det er flere her på tråden som har påpekt flere av disse.

Etter 7 halvitere er alt mulig XP

Neida jeg beklager ^^

Kort hukommelse når man drikker,

Men må si dette er første gangen noen sier noe, syns Gamer er dårlig passet på, har skrevet mye rare ting aldri fått beskjed tilbake

 

 

 

 

Lol glem det.

Det virker ikke som du forstår uansett, er som og snakke med en vanlig fyr på gaten, forventer bare mere fra forum brukere,

 

La meg ikke minne deg på at du selv virker og svare på min beskjed med frustrasjonen som jeg hadde, (misbruk ?)

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg må beklage men dette blir bare for teit,

 

Du gjør deg selv en tjeneste hvis du skriver utdypende i forbindelse med det faktum at man kan fort bli sett på som en idiot (ikke at du er det) dersom man kun skriver "det blir for teit".

 

(...) dette er som FOX en gjeng med klovner snakker om noe de ikke har peiling på, beklager .....

 

Jeg tror nok ikke at du er i en posisjon hvorav du kan på noen som helst måte kritisere andres kunnskaper. Du har ikke i løpet av denne diskusjonen kommet med noe logisk eller konstruktivt og virker som en meningsløs troller - du gir et ganske negativt og irriterende inntrykk.

 

Det er definitivt noe som er galt, nøyaktig hva som er galt er vanskelig å påpeke for oss som står utenfor men jeg har på følelsen at det er mer enn kun ett problem som må rettes , i det siste så har jeg ikke fulgt med så mye på ha selskapet gjør så det med FFXIV var nytt for meg, men det kommer jo ikke som en overraskelse at selskapet prøver å få liv i spillet så det kan tjene gode penger igjen.

 

Jeg er enig i det du skriver og det virker som et logisk resonnement at de forsøker å gjenopplive det spillet som de potensielt kan tjene mye penger med. :)

 

Du er så i forsvar at det går ikke an og snakke med deg enda man prøver og sammarbeide..

Lenke til kommentar

Du er så i forsvar at det går ikke an og snakke med deg enda man prøver og sammarbeide..

 

Du angriper meg meningsløst uten bruken av logiske resonnementer. Det er like meningsløst som personangrep. Hvordan skal jeg samarbeide med deg? Du kritiserer det jeg skriver uten å beskrive hva du kritiserer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vent, sier han at fordi ingen av de nyere spillene har toppet syveren så kan de ikke lage en nyversjon av den!?!? Hva slags månelogikk er det han resonnerer med her? Man skulle tro dette var den beste grunnen til å prioritere en FF7-remake fremfor å lage et nytt spill i serien! :wallbash:

 

Og det er ikke så vanskelig å ta tak i hva det er som gjorde etterfølgerne dårligere enn FF7; han som klekket ut Draw-systemet i FF8 kan jo ikke ha vært riktig klok, det samme gjelder han som mente Tidus ville være en hovedperson spilleren kunne identifisere seg med, for ikke å nevne han som skrev den usammenhengende historien i FF12 og han som ikke så for seg at noen ville bli misfornøyde med lineæriteten i FF13. Samtidig må jeg si at jeg synes alle disse er fantastiske spill, bare ikke på nivå med FF7, men det er ikke ofte man får spill av en så sjelden kvalitet.

 

Wada kommer mye rare uttalelser, tenker det er mer en form for ære. At en liksom ikke kan se seg selv i speilet før en får gjort noe nytt som kan leve opp til samme standard(dvs. popularitet) som FF7. For en stund siden truet han vel med å legge ned hele serien fordi han mente den hverken var god eller nyskapende nok. Noe som er en helt merkelig uttalelse mtp. at serien fortsatt er populær og selger godt, og ikke akkurat er noen serie S-E har råd til å gi opp. Igjen virker det mer som en slags æresak, mer enn noe annet.

 

...men Draw systemet er jo kanskje det beste i hele serien, bare synd spillet ødelegges av level-skalering. Jeg tar ihvertfall Draw systemet over den evinnelige grindingen av levels og materia i FF7. I FF8 er det nok å stoppe opp en 10-20 minutters tid for å drawe eller spille kort(som igjen kan gjøres om til magi), kanskje hver 5.-10. time, og ellers trenger en faktisk ikke å være med i noen kamper i det hele tatt, bortsett fra bossene og de gangene en trenger AP. Også kan en bruke resten av tiden på å heller klekke ut gode junction strategier og generelt nyte spillet. I motsetning til FF7 der en kan risikere og måtte bruke relativt mye tid på grinding, men så å si ingen tid på materia-formasjoner og taktikker, som jo burde være roten i spillet. I det hele tatt er materia systemet håpløst underutviklet 95% av spillet.

 

Og FF12 sin historie er da ikke usammenhengende, ihvertfall ikke plotet i seg selv. Er mer at den er litt vel oppstykket, og ikke tar for seg de store hendelsene i god nok detalj. FF13 derimot, der har du usammenhengende møkkahistorie som snubler i egne bein og dør allerede på dørtrammen.

Lenke til kommentar

Jeg velger å fortsette den intelligente delen av diskusjonen. Er det innlegg man ikke liker eller som man mener kun er skrevet for å provosere så la dem stå ubesvarte; da legger man den ballen død.

 

...men Draw systemet er jo kanskje det beste i hele serien, bare synd spillet ødelegges av level-skalering. Jeg tar ihvertfall Draw systemet over den evinnelige grindingen av levels og materia i FF7. I FF8 er det nok å stoppe opp en 10-20 minutters tid for å drawe eller spille kort(som igjen kan gjøres om til magi), kanskje hver 5.-10. time, og ellers trenger en faktisk ikke å være med i noen kamper i det hele tatt, bortsett fra bossene og de gangene en trenger AP.

 

Hvis argumentet ditt for Draw-systemet er at man ikke behøver å forholde seg til det mer enn hver 5.-10. time så taler vel ikke det akkurat til systemets fordel? :p Jeg har sett flere speedruns av FF8 og vet at Draw-systemet kan utnyttes slik at spillet blir svært lett og fort unnagjort selv om man bruker lite tid på å drawe, MEN; 1. det føles helt feil å spille på denne måten, spesielt å løpe fra 90% av fiendene fordi man vil unngå å levele. 2. Disse tingene visste man uansett ikke hvis man var blant dem som spilte FF8 da det kom ut. Selv tok det meg 95 timer å komme gjennom med 100% completion.

 

Og FF12 sin historie er da ikke usammenhengende, ihvertfall ikke plotet i seg selv. Er mer at den er litt vel oppstykket, og ikke tar for seg de store hendelsene i god nok detalj.

 

Det største problemet mitt var at de første timene i spillet ikke så ut til å ha noen relevans for resten. I introen begynner vi med Vaans bror Reks, som blir et offer for omstendighetene og ender opp som invalid. Deretter kontrollerer vi Vaan i flere timer, som etter alt å dømme skal være historiens hovedkarakter, men så møter vi plutselig på en dame som heter Ashe. Hun blir med på laget ditt, og i løpet av de neste timene endrer fokuset seg fra å handle om Vaan, hans tilknytning til Reks og mordet på kongen, til å handle utelukkende om Ashes kamp for å bli dronning mens Vaan og Penelo forsvinner i bakgrunnen og blir så irrelevante for resten av historien at de like godt kunne vært tatt ut. I sann FF-stil hadde jeg regnet med at Vaans historie ville bli vevd sammen med den overgripende historien hele veien til slutten, men den tråden droppes etterhvert helt.

 

Man kan godt si jeg pirker og at FF12 fortsatt har et plot som rager høyt over historiene som fortelles i de fleste spill - hvilket er litt som å vinne i paralympics for en idrettsutøver uten handicap, men greit nok.

Lenke til kommentar

De fleste FF-spillene etter VII-VIII-IX og X har bare vært bullcrap, som med X-2 som ble laget spesifikt til kvinner skal jeg banne på, det var så dårlig at jeg faktisk ikke kjøpte det, og det sier en del siden jeg kjøper alle FF-spillene.

FF XIII-2 kan henge seg, det er ikke noe gøy å spille en fortsettelse der hovedpersonen er vekk, mens den nye hovedpersonen ser helt prikk lik ut, det gir bare ikke mening.

 

PS: De nyere FF-spillene koster jo ikke halvparten av det de gode FF-spillene gjorde, FF X kostet meg 499, FF XIII-2 koster 249.. sier litt

Lenke til kommentar

De fleste FF-spillene etter VII-VIII-IX og X har bare vært bullcrap

Må dessverre si meg meget enig i det. Personlig elsket jeg de dype historiene, karakterene og ikke minst FRIHETEN til å utforske de nevnte spillene. Setter FFVIII og FFX høyest, elsker settingen de var satt i og kamp systemet er helt fantastisk.

 

Lenge siden jeg har blitt så oppslukt av ett rpg, de nyere FF har ikke klart det, med unntak av ett mester verk, Crisis Core, som også klarte å sluke meg inn.

 

Men tiden har forandret seg med den nye generasjonen spillere. Det er ikke lengre historie og dype spill som definerer spillet, men grafikken og action.

Lenke til kommentar

De fleste FF-spillene etter VII-VIII-IX og X har bare vært bullcrap, som med X-2 som ble laget spesifikt til kvinner skal jeg banne på, det var så dårlig at jeg faktisk ikke kjøpte det, og det sier en del siden jeg kjøper alle FF-spillene.

FF XIII-2 kan henge seg, det er ikke noe gøy å spille en fortsettelse der hovedpersonen er vekk, mens den nye hovedpersonen ser helt prikk lik ut, det gir bare ikke mening.

 

PS: De nyere FF-spillene koster jo ikke halvparten av det de gode FF-spillene gjorde, FF X kostet meg 499, FF XIII-2 koster 249.. sier litt

 

Det blir nok ikke helt riktig å konstatere at de fleste spillene etter FF X har vært bullcrap. Det er ingen tvil om at de er av en lavere kvalitet enn de tidligere FF spillene - men betyr dette at de er dårlige? Ikke nødvendigvis. Jeg har selv spilt X-2 og er enig i at den gir inntrykket av at segmentet er rettet mot unge kvinner som derav er merkelig etter min mening - kanskje Square Enix forsøkte å utvide segmentet sitt også mot kvinnelige gamere? :hmm:

 

Det at prisen på FF XIII-2 er så kraftig redusert kan kanskje relateres til all den negative kritikken de fikk for FF XIII hvorav de da reduserer prisen slik at de får et bedre omdømme. Det er ganske uvanlig at prisen på et spill blir redusert så kraftig med mindre spillet har vært på markedet veldig lenge. Dersom jeg ikke tar helt feil så er det vanlig at selv dårlige spill koster en god del mer enn 249,- kr på konsoller. :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...