Gå til innhold

Gratis Mass Effect 3-utvidelse kommer i morgen (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan du forklare hva som var "kontroversielt" med slutten? Mislikt/hatet, ja. Men kontroversiell? En dårlig film er ikke kontroversiell hvorfor skal en dårlig slutt i ett spill være det?

Når noe er kontroversielt betyr det egentlig bare at saken det er snakk om er omstridt. Det trenger ikke bety at det er sjokkerende eller problematisk mtp. f.eks. etikk eller moral. Jeg vil absolutt si at det haglet meninger om slutten både fra den ene og den andre siden etter Mass Effect 3 ble sluppet.

Endret av Arodem
Lenke til kommentar

Slutten var bare dårlig laget. Dvs, tenker ikke på handlingsmessing, men utførelsen. Du fikk 20 sekunder og alle sluttene så mer eller mindre helt like ut. Du fikk ikke noen reel forklaring på konsekvensene av din handling foruten en setnings forklaring før du valgte. Ikke noe oppsummering av hva som skjedde med dine følgesvenner og slikt.

Lenke til kommentar

Jeg er kjempeimot at historier endres uansett hvor dårlig de blir mottat. Man kan diskutere om spill er kunst eller ikke, men slikt skal ikke endres i ettertid.

 

Blir litt dumt da siden de endret slutten fordi den egentlige vistnok ble lekket på nettet?

 

Jeg er kjempeimot at historier endres uansett hvor dårlig de blir mottat. Man kan diskutere om spill er kunst eller ikke, men slikt skal ikke endres i ettertid.

 

Blir litt dumt da siden de endret slutten fordi den egentlige vistnok ble lekket på nettet?

Lenke til kommentar

Klart kunst kan endres. Hvor mange versjoner av Skrik finnes det?

 

Tenker ikke på oppfølgere eller extended versions etc. De kan gjerne legge til noe, men ikke endre noe såpass at historien går en helt annen vei.

 

EDIT: men ser no at de bare utvider og ikke endrer. Godkjent! :p

Endret av duppsko
Lenke til kommentar

Jeg er kjempeimot at historier endres uansett hvor dårlig de blir mottat. Man kan diskutere om spill er kunst eller ikke, men slikt skal ikke endres i ettertid.

Enig i det, men jeg tror ikke det var det folk ønsket heller. Jeg har ikke noe problem med at valgene du får i slutten ikke avhenger så veldig av valg du har gjort tidligere, og det hadde blitt for dumt om det gjorde det. Men mangelen på closure plaget meg en del, det var rett og slett for mange spørsmål uten svar til at det kunne være en avslutning på en trilogi.

 

 

Lenke til kommentar

Blir litt dumt da siden de endret slutten fordi den egentlige vistnok ble lekket på nettet?

 

Er dette som irriterer meg mest. Den egentlige slutten var intet mindre enn genial, og så mange tusen ganger bedre enn hva vi endte opp med.

Endret av Wrathmont
Lenke til kommentar

Klart kunst kan endres. Hvor mange versjoner av Skrik finnes det?

 

Tenker ikke på oppfølgere eller extended versions etc. De kan gjerne legge til noe, men ikke endre noe såpass at historien går en helt annen vei.

 

EDIT: men ser no at de bare utvider og ikke endrer. Godkjent! :p

 

Burde kanskje lagt til ...av Munch. Det finnes 4 originalversjoner, som alle er litt forskjellige. Kunst kan derfor endres, det skjer hele tiden, fra directors cuts til remixer. De kunne endret slutten, uten å gå på akkord med sin kunsteriske integritet.

Lenke til kommentar
Klart kunst kan endres. Hvor mange versjoner av Skrik finnes det?
Tenker ikke på oppfølgere eller extended versions etc. De kan gjerne legge til noe, men ikke endre noe såpass at historien går en helt annen vei.EDIT: men ser no at de bare utvider og ikke endrer. Godkjent! :p
Burde kanskje lagt til ...av Munch. Det finnes 4 originalversjoner, som alle er litt forskjellige. Kunst kan derfor endres, det skjer hele tiden, fra directors cuts til remixer. De kunne endret slutten, uten å gå på akkord med sin kunsteriske integritet.

 

Må støtte opp dette og bruke nok en annen bauta, dog ikke akkurat av samme type.

 

Star Wars episode 4, Han Solo i den kantina på begynnelsen av filmen når han skyter han fyren. I org.utkast var det vistnok i kaldt blod, i revidert utgave som ble sluppet ut ble det fremstilt sånn at det var i selvforsvar for Han Solo. Nok en endring av kunst etter ferdigstilling.

Lenke til kommentar

Kan noen være grei og fortelle meg hvordan jeg får tak i denne faens utvidelsen? Jeg har sjekket etter oppdateringer for spillet i Origin og inne i selve spillet under "New Content" eller noe sånt.

 

Jeg lurer også på dette. Finner ingenting på Origin, ingen autonedlasting, ingen updates, ingen fil nedlasting noensteds, ingenting! Hyyyl!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...