Gå til innhold

Trygt å handle på Proshop AS (proshop.no)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville kanskje holdt meg unna. Var i en prat med kundebehandlerne der og det virka som de hadde røyka sokkene sine. Hadde en bestilling liggende inne (tidligere bestbuy) på 2 eksterne harddisker. De sendte mail og sa at printern(?) ikke lengre var i sortimentet og brukte feil navn på meg i tillegg. Da jeg ringte så hadde printern blitt til ei vaskemaskin og den var på vei til Finnmark.

Harddiskene mine ble omsider kansellert av de, pga ny og høyere pris fra leverandøren. Så nei, jeg ville ikke handla der.

Endret av Xmir
  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har forsøkt å handle i denne butikken i 1 uke nå, forde de har varene jeg leter etter på lager/anslår kort leveringstid. Så trykker jeg kjøp på 1 vare, så dukker den opp i handlekurv som om den er på lager, så trykker jeg kjøp på neste vare, så endrer plutselig leveringstid på første vare til ukjent leveringstid. Sånn har det vært frem og tilbake med alt jeg har prøvd der.

 

Driver å skal sette sammen en ny server, og har prøvd mange kompinasjoner av hovedkort/minne/cpu osv.. samme skjer hver gang, leveringstider endrer seg i handlekurven når man legger til flere varer.

 

Noen som har opplevd det samme og allikvel bestilt ? Kommer varene ?

 

Eks.

 

La inn ett P8C WS hovedkort, den var på lager, så la jeg til E3-1230V2 cpu, da endret lagerstatus på hovedkortet seg til ukjent, slettet cpu igjen så var plutselig hovedkort på lager...

Lenke til kommentar

Handlet nylig en del ting på Proshop.

 

Varene kom raskt selv om de lå på forskjellige lagre.

Veldig bra utvalg og priser, ble billigere enn andre på samme varene.

Handlet der fordi de hadde alt på lager, og jeg fikk alt på en plass.

Når jeg la varer i handlekurven kom de dobbelt opp, så jeg måtte inn og fjerne halvparten fra handlekurven. Merkelig men.. det er noe rart med handlekurven der tyder det på.

 

Jeg er veldig fornøyd hvertfall!

Endret av Kmo
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg handlet enn 30" monitor fra Bestbuy, og fikk 2 døde pixler på den. Tok kontakt med Proshop å forklarte situasjonen. Kundebehandleren var veldig serviceinnstilt og oppegående, og kontaktet produsenten av skjermen for meg. Det hele endte med at jeg får ny skjerm levert på døren, og skal sende den gamle inn igjen, og dette uten at det koster meg en krone.

 

Jeg gir terningkast 6 til kundeservice på min første sak på Proshop. Prisene deres er også generelt lave, så her kommer jeg til å handle mer :)

Lenke til kommentar

De har generelt gode priser, men av prinsipp handler jeg ikke hos en nettbutikk med store skrivefeil på fremsiden. Det kan godt hende at de er seriøse, men for meg virker det som en hobbybutikk.

 

Jeg liker bedre de største aktørene. Her får du bedre utvalg (som regel), gode priser, og vanligvis mye bedre service.

Endret av plaank
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...