Gå til innhold

Hvor mye veier du?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

173 cm høy
73,5 kg hvorav 4,8 er fett, 39,3 er muskler og så endel vann, protein, mineraler osv osv fordelt på resten.
Klokket inn med 6,5 % fett på forrige inBody-test, så nå feirer jeg med hjemmelaget burger og fullscale gamenight :D Dog, skal jeg få mer muskelmasse så må fettprosenten og kaloriinntaket opp, og det vet jeg ikke om jeg klarer... Eter allerede 3,5 k kalorier om dagen, men sliter med å ha fantasi nok til å spise resten. Ender noen ganger med at jeg lager en stabel pannekaker og muncher de.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

178,

58 kg, ned fra 61-62 etter sykdom

Har ikke sjangs til å spise nok, da jeg blir utrolig raskt mett,

samt liten sultfølelse.

Dårlig for bulking, bra for helsa, får komme tilbake sterkere siden.

Lenke til kommentar

Hvor mye veier dere, og er dere fornøyd med vekten deres?

Gjerne også si om dere er gutt eller jente og om dere har merket om vekten deres har spilt en rolle når dere sjekker opp/blir sjekket opp av en jente/gutt smile.png

 

Gutt, veier 54 kg. Vekten i seg selv har vel aldri vært noe direkte problem sånn sjekkemessig, men høyden på 1.71 gjør meg jo uaktuell for en del jenter.

Lenke til kommentar

Gutt på 18 år om ett par måneder.

Er 182 cm høy og veier 58 kg.

 

Jeg har aldri hatt problemer med å bli sjekket opp eller å sjekke opp pga. vekta mi.
Jeg er helt ok med vekta mi, ettersom jeg verken trener eller noen ting, men jeg vet at jeg er undervektig.

 

Eneste som egentlig kommenterer på vekta mi er mora mi. :hmm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Gutt på 18 år om ett par måneder.

Er 182 cm høy og veier 58 kg.

 

Jeg har aldri hatt problemer med å bli sjekket opp eller å sjekke opp pga. vekta mi.

Jeg er helt ok med vekta mi, ettersom jeg verken trener eller noen ting, men jeg vet at jeg er undervektig.

 

Eneste som egentlig kommenterer på vekta mi er mora mi. :hmm:

Slik er moren min også? selv om jeg ikke er undervektige eller noe..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...