Gå til innhold

Diablo 3: Tips om gode Ah varer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min generelle prioriteringsliste for wiz:

 

1. Over 100 intelligence

 

(2.) Vitality

 

3. IAS

Om IAS nerfen er veldig tydelig tror jeg det blir mange critbuilds= Viktig med crit chance%.

 

4. All resistance/Physical resistance(ikke veldig viktig)

 

Om du skal selge boots burde de ha 10-12% movement speed eller oppunder max gold/magic find.

 

Helm kan gå for flere millioner om du finner en med over 100 intelligence, socket og 18-19% magic find.

 

Ringer med 17-18% magic find er også veldig ettertraktet.

Lenke til kommentar

Quivers...help me out. Trur ikkje eg har solgt en einaste en, og eg meiner eg har en rimelig kremaktig en i stashen. (med null muligheter til å bekrefte akkurat no då eg er på jobb). Men statwise..toss me some numbers.

 

Ellers unngår eg å selge OH til Wiz/WD. Desse må ha absurde stats av vit/int eller lignande sjøl om det egentlig er + dmg alle har lyst til å søke på.

 

for WD er det mykje likt Wiz.

Int

Vit

Allres (for dei som ikkje vil vere fullstendig glass)

Movement speed på boots. (og items ellers som har movement speed er mykje verdt stort sett om andre stats er ca brukande).

Lenke til kommentar

Stats som må være på quiver for at jeg i det hele tatt skal vurdere det: Max Disc (helst 10, men 8 eller 9 går), Dex, Crit. Hatred regen er også bra. % dmg til Hungering Arrow eller Elemental Arrow øker verdien betydelig også. Høy IAS er viktig (max 15% på rares tror jeg).

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med å selge på AH? Farmer siste actene på hell difficulty for jeg har altfor jalla gear til inferno og prøver å selge de beste delene som dropper, både på AH for gull og euro, men får ikke solgt en dritt. Solgte mye billig low lvl hele veien mens jeg lvlet, men nå er det helt dødt. Legger ut det meste ganske så billig, men på de siste 40-50 tingene jeg har lagt ut så har alt gått tiden ut uten et eneste bud.

 

Det droppet en legendary item også, men den er i hvert fall umulig å kvitte seg med. Det var 9-10 stk som lå ute til 1.25 euro på AH....hva poenget med det er vet jeg ikke..

 

Prøver også å farme gull til bedre gear så jeg kan begynne på inferno, men det tar jo så vanvittig lang tid. Må være noe jeg gjør feil, eller er det meningen at det skal ta noen uker før man har fått seg noen bra deler? Farmer som sagt act 3 og 4 på hell diff. og kjører igjennom ganske kjapt med gear som har ca +110% gull og +150% magic items, men det tar jo altfor lang tid når jeg ikke får solgt noe på AH. Å kunne kjøpe armor og våpen i million-klassen er utenfor rekkevidde for øyeblikket. Noen tips?

Endret av NuckChorris
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som sliter med å selge på AH? Farmer siste actene på hell difficulty for jeg har altfor jalla gear til inferno og prøver å selge de beste delene som dropper, både på AH for gull og euro, men får ikke solgt en dritt. Solgte mye billig low lvl hele veien mens jeg lvlet, men nå er det helt dødt. Legger ut det meste ganske så billig, men på de siste 40-50 tingene jeg har lagt ut så har alt gått tiden ut uten et eneste bud.

 

Det droppet en legendary item også, men den er i hvert fall umulig å kvitte seg med. Det var 9-10 stk som lå ute til 1.25 euro på AH....hva poenget med det er vet jeg ikke..

 

Prøver også å farme gull til bedre gear så jeg kan begynne på inferno, men det tar jo så vanvittig lang tid. Må være noe jeg gjør feil, eller er det meningen at det skal ta noen uker før man har fått seg noen bra deler? Farmer som sagt act 3 og 4 på hell diff. og kjører igjennom ganske kjapt med gear som har ca +110% gull og +150% magic items, men det tar jo altfor lang tid når jeg ikke får solgt noe på AH. Å kunne kjøpe armor og våpen i million-klassen er utenfor rekkevidde for øyeblikket. Noen tips?

Kort sagt: alt under inferno av loot suger lutkuk for 60 chars. Det eneste jeg har sett som kan droppe og gå for en del er våpen med MYE reduced lvl req. (minst 10).

 

Når det kommer til det å geare for inferno så kommer det veldig ann på hvilken class du har. Personlig så fikk jeg min DH til å cleare inferno act1 uten noe som helst trøbbel for rundt 500k totalt (mulig at våpen ikke er inkludert her, husker ikke helt :/). Bare sjekk det som er absolutt viktigst for din class av stats og skaff deg de billigere delene som har det mest vitale.

 

Enda en ting å bemerke seg er at selv om noe er legendary, så betyr det langt ifra at det er en god legendary. Et eksempel her er Stormshields som ligger ute for flere millioner med 17% block...Lite mye vits når block er überviktig på et skjold og det som gjør stormshield bra er muligheten for block % oppimot 37/39?

Lenke til kommentar

Kort sagt: alt under inferno av loot suger lutkuk for 60 chars. Det eneste jeg har sett som kan droppe og gå for en del er våpen med MYE reduced lvl req. (minst 10).

 

Når det kommer til det å geare for inferno så kommer det veldig ann på hvilken class du har. Personlig så fikk jeg min DH til å cleare inferno act1 uten noe som helst trøbbel for rundt 500k totalt (mulig at våpen ikke er inkludert her, husker ikke helt :/). Bare sjekk det som er absolutt viktigst for din class av stats og skaff deg de billigere delene som har det mest vitale.

 

Enda en ting å bemerke seg er at selv om noe er legendary, så betyr det langt ifra at det er en god legendary. Et eksempel her er Stormshields som ligger ute for flere millioner med 17% block...Lite mye vits når block er überviktig på et skjold og det som gjør stormshield bra er muligheten for block % oppimot 37/39?

 

Ja la merke til det angående legendary. Skjønte bare ikke helt hvorfor noen gidder å legge ut et item for 1.25 euro..

 

Spiller barb så jeg får vel sjekke ut hva jeg faktisk trenger for å begynne på inferno. Spilte litt og klarte også den første elite packen ganske så greit. Men den neste hadde jeg rett og slett ikke sjangs på. Ble totaleid, men får muligens bytte spec og bruke de 600k jeg har på AH før jeg prøver igjen. Trenger virkelig et nytt våpen i hvert fall.

 

PS. La ut nye 10-12 items på AH i går, både for gull og euro og fikk solgt 1 item. Så folk har vel blitt mer nøye på hva man faktisk kjøper, selv om alt det jeg legger ut er billig.

Lenke til kommentar

Kort sagt: alt under inferno av loot suger lutkuk for 60 chars. Det eneste jeg har sett som kan droppe og gå for en del er våpen med MYE reduced lvl req. (minst 10).

 

Absolutt ikke. Jeg har en level 60 monk og mye av utstyret mitt er under level 60. Det er fordi jeg kan fa langt bedre priser for langt bedre stats. F.eks. noen bukser jeg kjopte til 120K, har 170 vitality, 80 dexterity, 34 cold resistance, og 38 all resistance.

 

Lavere level betyr bare lavere armor. Men dexterity og vitality er verdt sa mye mer.

 

BTW: Det er nok vanskligere a selge underlevlet utstyr, men det betyr ikke at de suger.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

*snip*

 

TLDR: Du feilpriser. Gjetter på at jeg har rundt 200 transaksjoner de siste dagene, der godt over 98% av auksjonene selger innen de første tre timene. Undersøk nærmere hva items faktisk er verdt – vit at itemet kommer til å selge før du legger det ut, og hvorfor det kommer til å selge for den prisen.

Lenke til kommentar

Kort sagt: alt under inferno av loot suger lutkuk for 60 chars. Det eneste jeg har sett som kan droppe og gå for en del er våpen med MYE reduced lvl req. (minst 10).

 

Absolutt ikke. Jeg har en level 60 monk og mye av utstyret mitt er under level 60. Det er fordi jeg kan fa langt bedre priser for langt bedre stats. F.eks. noen bukser jeg kjopte til 120K, har 170 vitality, 80 dexterity, 34 cold resistance, og 38 all resistance.

 

Lavere level betyr bare lavere armor. Men dexterity og vitality er verdt sa mye mer.

 

BTW: Det er nok vanskligere a selge underlevlet utstyr, men det betyr ikke at de suger.

Når jeg mente alt under inferno, så vil det si loot som dropper i inferno, ikke item lvl 61++

Er helt enig at mye bra man kan starte med er under lvl 60 req.

Ja, det dropper et fåtalls gode items i hell, men de er så sjeldne at du nesten er mer nøyd med å farme penger og kjøpe de som folk har lagt ut. Farm heller standardmobs i act 1 og bare quest litt oppover så finner man lett items som matcher act3/4 fra hell ;)

Lenke til kommentar

TLDR: Du feilpriser. Gjetter på at jeg har rundt 200 transaksjoner de siste dagene, der godt over 98% av auksjonene selger innen de første tre timene. Undersøk nærmere hva items faktisk er verdt – vit at itemet kommer til å selge før du legger det ut, og hvorfor det kommer til å selge for den prisen.

 

Det har blitt bedre etter at jeg nå farmer siste del av act 1 på inferno. Fra del 8 og ut til og med butcher så fyller jeg opp en sånn tab i chesten med gule items og sikkert 3-4 x inventory med blå items. Av disse igjen så legger jeg ut sånn ca 5-10 items. Noe selger og noe selger ikke. Har funnet ut at problemet er ikke at ting ikke selger, men at det dropper 99% dritt :wee:

 

Ganske umotiverende i lengden egentlig.

Lenke til kommentar

tror det hadde blitt fort kjedelig om det droppet 99% gode items heletiden. ;P

 

Dropper snart kanskje op til 60% lvl 63 items hele tiden for mange :D (*Insert badumts*)

 

Men anyways, for min DH når jeg søker etter items nå etter superpatchen som var, så plotter jeg alltid in så høy dex som det går, vitality å all res. for så å skumme meg til et item med mer en de 3 hoved statsa jeg søker etter, personlig så ser jeg etter increase crit damage og crit som extra stats.

 

På min barbar nå leter jeg etter STR VIT AllRes som 3 hoved, å så shuffler til jeg finner det jeg leter etter. Her er det 1 stat som mange ikke vil ha, å virker som folk ser på som taffelstat som ikke trengs, men pickup radius, geez louise den har redda meg mye :p så har en også ting som health globe healing jeg ser etter med extra øyne, crit og inc crit også, kjøper forøvrig ikke noe med max sockets, men det er nok mange som ikke bryr seg om de, max socket på socket items: Pants-2 Chest-3 alt annet 1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...