Gå til innhold

Sniktitt: The Last of Us (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater at det kommer/er så mange bra spill på ps3. Eneste platformen jeg ikke har. Heavy rain, uncharted og dette er spill jeg kunne tenkt meg å spille på pc.

 

Genialt når Xbox brukere klager på PS3 eksklusive spill samtidig som han klarer å ramse opp alle de PS3 eksklusive spillene på 1 linje....

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hater at det kommer/er så mange bra spill på ps3. Eneste platformen jeg ikke har. Heavy rain, uncharted og dette er spill jeg kunne tenkt meg å spille på pc.
Genialt når Xbox brukere klager på PS3 eksklusive spill samtidig som han klarer å ramse opp alle de PS3 eksklusive spillene på 1 linje....

 

McFailster is in town!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette er postakopalypse done right! Brutalt, blodig og dystopisk:)

Og med den briljante spillmotoroen fra Uncharted, har Naughty dog et suverent grunnlag for å lage både gode spillmekanikker og et detaljert, skittenrealistisk rammeverk for historien. Jeg vet allerede nå at jeg kommer til å elske spillet!

Lenke til kommentar

At Xbox har mer eksklusive titler enn PS3 er det jo ikke tvil om engang, for ikke å snakke om timed exclusives og timed expansion packs.

 

Men misforstå meg rett, det hadde jo absolutt vært å foretrekke om det ikke var noe exclusive overhodet, men det er alltid en med Xbox som kommenterer når det er snakk om PS3 eksklusive spill..

 

Mulig Sony nå i senere tid begynner å slå tilbake, men se på lista over released games.

 

http://gematsu.com/ps3-360-exclusives

 

McFailster is in town!

Bra kommentar! gratulerer jeg tror just du vant internett ved å kopiere internett..

Lenke til kommentar

At Xbox har mer eksklusive titler enn PS3 er det jo ikke tvil om engang, for ikke å snakke om timed exclusives og timed expansion packs.

 

Ingen tvil om at Xbox Live Arcade har åpnet for noen særdeles gode spill (Fez, Trials, Bastion), men Microsofts desperate jakt på tidsekslusivt dlc til COD, Skyrim etc er ikke en god ting - det er ødeleggende for industrien.

Tror de fleste er enige om at dette absurde pengesløseriet, som kun tjener Activision og de store utgiverne, hadde vært bedre anvendt på å utvikle et nytt storspill - som feks The Last of Us.

 

Men så lenge folk fortsatter å støtte idiotiet, vil vi neppe se endringer med det første.

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...