Gå til innhold

Sniktitt: Call of Duty: Black Ops II (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Virker spennende nok. Journalistene som har sett det i aksjon ved flere anledninger virker begeistret, og selv om E3 demoen var ganske svak i mine øyne, tror jeg spillet ender opp med å bli noen steg i riktig retning.

 

Når det er sagt vet jeg egentlig ikke om COD trenger å fornye seg så veldig. Liker det godt nok som det er.

Lenke til kommentar

Som så mange andre er jeg lei denne serien, men det er vel prisen en må betale for å ha fulgt serien siden oppstart. MW2 markerte en brutal slutt for serien for min del, likevel gav en BO en sjangse, og det var en del bedre. Men det var ikke nok. MW3 har jeg hoppet pent og pyntlig over, og det kan fort bli tilfellet med BO2.

 

En megahit har Activision uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4.

 

Joda, Modern Warfare 2 og Black Ops var gode spill. Så der tar du feil.

MW2 ville vært et godt spill hvis Infinity Ward hadde fulgt opp med patcher og oppdateringer, noe de åpenbart ikke gjorde.

 

De var heller ikke i nærheten av nivået til CoD4.

Endret av Chikaplouw
Lenke til kommentar

Skal så absolutt ikke ha Black Ops 2, har ikke vært noe som kan kalles et godt spill i serien siden CoD 4.

 

Joda, Modern Warfare 2 og Black Ops var gode spill. Så der tar du feil.

MW2 ville vært et godt spill hvis Infinity Ward hadde fulgt opp med patcher og oppdateringer, noe de åpenbart ikke gjorde.

 

De var heller ikke i nærheten av nivået til CoD4.

 

Uenig. Men kommer ingen vei med dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...