Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har du fetisjer?


Anbefalte innlegg

  • 4 år senere...
Videoannonse
Annonse

Jah, jeg har veldig mange fetisjer, veldig mange.

 

Det her er bare noen av dem :ninja: :

 

 

Blir av og til opphisset av å gå i jente klær. Det skjer ikke ofte, men det hender. Og i tilleg liker jeg å transe også. :wee:

BDSM (Vil ikke gå i detaljer hva slags type jeg liker)

Dakimakura - https://www.google.no/search?client=firefox-b&biw=1876&bih=1035&tbm=isch&sa=1&q=Dakimakura&oq=Dakimakura&gs_l=psy-ab.3..0l10.822207.822207.0.823407.1.1.0.0.0.0.268.268.2-1.1.0....0...1.2.64.psy-ab..0.1.268....0.A6enKoHYF3c

 

 

Endret av TheDarkSeeds - SCM
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

-Røff fingring som fører til squirting, fortsette til hun ber om nåde ( svak bdsm isj )

-Cosplay ( dama har store pupper og en petit kropp så alt med pushup ser bra ut )

-Oralsex mens en av oss gamer. ( aner ikke om det er en fetisj )

-Dominans ( begge veier )

-"Sexslaver" (Hun har en venninne som suger meg klar før jeg skal ta dama, deretter fullfører venninnen slik at vi begge kommer)

-Public ( Ikke helt public langs veien liksom, men vi har en toppetasje leilighet med tak-terrasse som 1 annen bygning har utsikt over og de ser oss når vi har sex på terrassen )

 

Ellers er det noen perioder der mulatter og asiatiske er favoritter, men det går mer på humør og periodevis



Anonymous poster hash: 0ff1c...36e
Lenke til kommentar

Jeg liker også lett rimming, men det må være rent. Er absolutt ikke for scat, og ville synes det var ekkelt å smake på avføring. Liker å slikke henne, og på nippet til penetrering uten å gå for dypt. Er dødfødt om partner finner det uvant og merkelig, for gjør det jo mye for hennes skyld. Er jo en fantastisk bra erogen sone rundt anus, så dette bør damene absolutt sette pris på. Var bortpå en afrikansk anus en gang, og det er den peneste anusåpning jeg har sett, skikkelig fin nøttebrun var den. Syntes det var den beste visuelle tingen med hele dama faktisk. Og jeg har ikke noen spesielle rimming eller anus fetisher. Er ofte andre ting som fanger øyet, og anus er jo ikke akkurat det en først møter på likevel.



Anonymous poster hash: 08c78...c6c
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Har selv en fetisj for ballonger (ja, jeg veit den er blitt latterliggjort mange ganger på nett, men ikke desto mindre reell ;) )

I grunn ganske uskyldig og moro

Ei jeg kjenner er også glad i ballonger på den måten. Hu har blant annet kjøpt noen svære ballonger du blåser opp med pumpe og kan gå inn i. Var på fest der og skulle prøve bare for moro, men den siste ballongen sprakk før det var min tur.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ei jeg kjenner er også glad i ballonger på den måten. Hu har blant annet kjøpt noen svære ballonger du blåser opp med pumpe og kan gå inn i. Var på fest der og skulle prøve bare for moro, men den siste ballongen sprakk før det var min tur.

Aha, kult. Kjekt å vite at det er flere der ute en plass man har det til felles med.

Ganske morsomme de ja. Er en spesiell opplevelse å være inni en ballong som er to meter i diameter. Synd du ikke fikk testa ut det. Er som å væra inni en boble

Lenke til kommentar

Aha, kult. Kjekt å vite at det er flere der ute en plass man har det til felles med.

Alt ettersom hvor du bor er det aktive kink-miljø. Det beste med det er å møte andre "sære" mennesker. Om man deler alle fetisjer er ikke så nøye, men det er nesten alltid noen med samme interresse som en selv.

 

 

 

Ganske morsomme de ja. Er en spesiell opplevelse å være inni en ballong som er to meter i diameter. Synd du ikke fikk testa ut det. Er som å væra inni en boble

Bokstavelig talt som å være i en boble, ja. Hahaha
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...