Gå til innhold

Hva kommer Apple til å lansere på mandag?


Anbefalte innlegg

Flere uker har folk gått og ventet på denne forbannede lanseringen til Apple, og merk mine ord, folk kommer til å bli like skuffet som alltid. Bare nok et opp-hypet pr-stunt fra Apple. Men for Isheeps, så blir det vel en fantastisk kveld uansett får man håpe ;) Kanskje de slipper noe så banebrytende som en Iphone med 0,5 tommer større skjerm, wohoo..

 

+1

 

Samme hvert år / hver gang. Spekulasjoner flere måneder i forveien med syke specs.

 

"Retina display", haha. At Apple lanserer en laptop med noe over 1920x1080px har jeg null tro på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Samme hvert år / hver gang. Spekulasjoner flere måneder i forveien med syke specs.

 

"Retina display", haha. At Apple lanserer en laptop med noe over 1920x1080px har jeg null tro på.

 

De har jo allerede lansert en 9,7" fjøl med større oppløsning (1532 x 2048), så hvorfor ikke ?

Lenke til kommentar

Du vet at MacBook Pro 17" har 1920x1200 oppløsning ikke sant? Og hva i allverden er galt med at folk ser frem til og eventuelt er spente og gleder seg til hva en produsent har å lansere?

 

Nei gud forby at noen skulle finne på å ha noe som helst å se frem til her i verden, la oss alle grave oss ned i selvmedlidenhet og elendighet hele gjengen.

Endret av RamGuy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er ikke en bruker av noen Apple-produkter, men jeg håper virkelig de kommer med skjermer med oppløsninger høyere enn hva vi ser idag. Mer enn 2560x1600 (WQXGA) på stasjonære og mer enn 1920x1200 (WUXGA) på laptoper. Det ville presset resten av industrien i riktig retning. Dersom de kommer med en Cinema Display godt over WQXGA-oppløsning skal jeg være den første i køen.

Lenke til kommentar

Absolutt ingen ting galt i å glede seg, tvert imot :) Men hadde jeg vært ihugga Apple fan, så hadde jeg blitt mektig skuffet gang på gang. X-antall aviser som går ut og sier de vet sikkert at apple slipper både det ene og det andre, noe som gir apple gratis PR, kundene til apple går å tror de helt sikkert får det de har hørt etc etc. ALDRI har jeg sett Apple gå ut og si hva som faktisk er tilfellet, noe svært mange andre faktisk gjør.

 

Er ufattelig glad jeg har sluttet med Apple produkter, for jeg ser virkelig veien det går.

Lenke til kommentar

Du vet at MacBook Pro 17" har 1920x1200 oppløsning ikke sant? Og hva i allverden er galt med at folk ser frem til og eventuelt er spente og gleder seg til hva en produsent har å lansere?Nei gud forby at noen skulle finne på å ha noe som helst å se frem til her i verden, la oss alle grave oss ned i selvmedlidenhet og elendighet hele gjengen.

 

Det er vel mer alt det oppstyret rundt det, har vært ett par artikler om det samme nå...

Lenke til kommentar

... hva i allverden er galt med at folk ser frem til og eventuelt er spente og gleder seg til hva en produsent har å lansere?

Det handler ikke om "gleder seg til hva en produsent har å lansere" ;

det handler om "gleder seg til hva én produsent har å lansere".

 

"For the Book of Jobs told them to gather at the Apple Chapel, twixt the Cuper'd Teeno and the Gate of Gold, where the sacred fruits would be raised heavenward in all their unibodied glory. Not a blemish nor a single pixel would be seen upon them, and the faithful would know that theirs is truly the most magnificent orchard of them all."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

... hva i allverden er galt med at folk ser frem til og eventuelt er spente og gleder seg til hva en produsent har å lansere?

Det handler ikke om "gleder seg til hva en produsent har å lansere" ;

det handler om "gleder seg til hva én produsent har å lansere".

 

...

 

Og hva er forskjellen på det og hvilken som helst annen produsent ? Skal det ikke være lov å like Apple produkter :shrug:

 

Jeg synest det er ganske facinerende at folk lar seg irritere over at noen antyder de er spent på hva som lanseres :)

Lenke til kommentar

Tja, kan jo hende at den ene produsenten faktisk kommer med spennende produkter vanligvis, i motsetning til nesten alle andre i bransjen?

 

Nå kom de med en spennende lansering. Men er det mer spennende enn når Asus lanserte Zenbook Prime UX21A med 1920 x 1080 ips panel. I realiteten var det første bærbare med retina skjerm. Personlig vil jeg påstå at de andre produsentene kommer med langt flere spennende lanseringer i løpet av et år, men i og med at de har en helt annen lanseringsstrategi oppfatter vi kanskje ikke det.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

"Retina display", haha. At Apple lanserer en laptop med noe over 1920x1080px har jeg null tro på.

 

2880x1800 er ikke såå mye høyere enn 1920x1080. :)

 

Ganske imponerende! Hadde ikke tro på dette i det hele tatt :) Sikkert ikke dumt å ha en slik å skyte til på location. Blir nok uaktuelt for min del uansett mtp. prisen. Uansett spent på resten av specsene til skjermen. At den har høy ppi er egentlig ganske irrelevant hvis fargegamut og kontrast ikke er på samme nivå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...